sagaannelie

Alla inlägg under maj 2011

Av Saga Lindqvist - 31 maj 2011 21:50

Hej! 


Jätte härligt med ett yoga pass följt av en varm dusch! Gör yoga hemma med hjälp av en dvd... Jätte skönt sen efter faktiskt :D  Men nu får det väl vara dags för mig att sova antar jag. Min huvudvärk har fortfarande inte gått över!  


Godnatt


   

Av Saga Lindqvist - 31 maj 2011 15:20

Hej! kom precis hem från skolan... Övade på vår avslutningslåt idag... Jag ska sjunga solo tsm med en annan kille och jag kmr göra bort mig totalt -.-


Vi hade iaf kalas på franskan idag eftersom det var sista lektionen. Jätte mysigt men samtidigt sorgligt 


       

Av Saga Lindqvist - 30 maj 2011 20:34

Hej igen :)


Förstår inte att jag är så jä*la trött hela tiden?! Det blir nog att sova nu faktiskt... Och klockan är bara halv nio typ? känner mig inte riktigt normal just nu asså :S 


Jaja sov gott <3


   Heheh bjuder på bilden ;)

Av Saga Lindqvist - 30 maj 2011 16:47

Hej  


Jag är nu hemma från skolan :) Äntligen! så sjukt skönt att det är lov snart ! :D

Det är bara 2 seriösa skoldagar kvar och dom är väl inte heller jätte seriösa... Sedan väntar gymnasiet! UNDERBART! :D


Skriver lite senare igen! 

Av Saga Lindqvist - 29 maj 2011 19:23

Hej igen! 


Nu har min farmor åkt hem igen och vi har firat klart. Nu ska jag kolla på en film och sedan sova. Jätte trött har knappt sovit i helgen....


En bild på mig i mitt superheta förkläde...   Och tre bilder på min super fina tårta. Kanske ska bli konditor ist för sjuksköterska? ;) 

         

Av Saga Lindqvist - 29 maj 2011 16:47

Idag är det morsdag så farmor är här och vi "firar" henne och Anneli. 

Lägger upp lite bilder sen ifrån dagen :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards