sagaannelie

Alla inlägg under augusti 2011

Av Saga Lindqvist - 31 augusti 2011 16:59

Hemma från skolan NU... dock slutade jag klockan 11.... Men Evelina ville att jag skulle komma te hennes skola, vilket jag gjorde :)  De va väl trevligt, ska ut med henne sen ikväll men först ska min bror hjälpa mig att spela in min låt :D Kanske lägger ut den på youtube när den är klar men vi får se ;)

Av Saga Lindqvist - 29 augusti 2011 21:17

Vart skola idag :) Kul att komma tillbaka efter att jag var sjuk! Söta Amanda la goaste kommentaren "de va inte kul när du inte var här : det var ingen som var flummig!"  


Tänkte att jag skulle lägga upp två av mina egendesignade klänningar... Så kan ni som har lust kommentera om ni tycker dom är värda att sy?  ;)


       


Jag är ingen proffskonstnär så ha lite överseende med det (a) Men förutom det... Vad tyckt? :D

Av Saga Lindqvist - 28 augusti 2011 17:14

Söndag idag och jag är nästan frisk :D

Jätte härligt   Så imorgon blir det till att gå upp halv 6 för att åka till skolan :/

Idag har jag städat, ritat och pluggat :) Sådär kul att plugga på helgen men jag hade inte mycket att välja på....


  Pizzan från igår :)


     

Min mamma gjrode ju en jätte god/fin middag så här är en bild på det! :)

Av Saga Lindqvist - 27 augusti 2011 23:52

Hej  


Lördag idag , skönt , lördagar är så behagliga av någon anledning? Extra idag eftersom ingen i familjen varit hemma utom jag ;) (missförstå mig inte jag älskar min familj men skönt att vara själv ibland) Önskar bara att jag sovit längre in på dan... Låg och prata i telefon tills klockan 4 i morse så skulle behövt sova tills minst tre men sov bara tills 9 :/


Igår kväll åt jag iallafall en jätte god middag! Mamma hade gjort en grekisk rätt... Jätte gott! Tog kort på det men hittar inte min usb så lägger in den imon eller nåt istället :)


Och idag blev det pizza ;) Så går det när man är ensam hemma (a) Tog kort på det med, så jag lägger upp den bilden imon också :)


Men... aa det var väl det :) Puss   

Av Saga Lindqvist - 26 augusti 2011 17:33

Hej  


Jag måste bara visa vad jag kan med min tunga :D

(lite stolt faktiskt   )

Har även lärt mig att knyta körsbärs"grenen" med tungan :D


    

Av Saga Lindqvist - 25 augusti 2011 22:57

Hej! Jag måste bara bli bättre på att uppdatera!!! Glömmer helt enkelt bort det :O


Iallafall....


Jag är sjuk   Har haft hosta i 4 veckor nu... doktorn sa idag att det skulle gå över men jag tycker inte att det är normalt att ha hosta i 4 veckor... Inte kul att jag måste vara hemma från skolan   Är inte direkt sådär att jag älskar skolan , men jag började ju gymnasiet förra veckan så lite segt att behöva vara hemma redan :(


Slänger med en liten bild också.... Enjoy  


     

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards