sagaannelie

Alla inlägg under september 2011

Av Saga Lindqvist - 30 september 2011 10:05

Kan inte blogga mellan skolan och kräftskivan..... ska tydligen åka så fort jag kommer hem   Men antingen bloggar jag sent ikväll eller imorgon!  

Av Saga Lindqvist - 29 september 2011 19:55

Hemma från mina kusiner nu :) Det var grymt trevligt igår på Mingel!!! Köpte shortsen och ett armband mm , dock tappade jag armbandet under kvällen... Lägger ut bilder imorgon på vad jag köpt! (om jag hinner) ska på kräftskiva imorgon nämligen ;) Men försöker skriva ngn gång mellan skolan och den.   

Av Saga Lindqvist - 27 september 2011 22:09

Hej , måste bara berätta att jag inte kommer göra någon uppdatering imorgon! Ska sova hos mina kusiner efter att vi gått till Mingel. Inspark för våra gymnasieskolor där imorgon. Så jag och amanda ska in till stan och shoppa lite innan det ;) eller aa... "shoppa" jag ska bara köpa ett par shorts :P Men uppdaterar på torsdag ;)

Av Saga Lindqvist - 25 september 2011 16:44

Hej! Pappa fyller år idag så firar honom :) Åt en jätte god middag nyss. Smördegsinbakad fläskfilé    Sen blir det efterrätt : semifreddo! (stavning?)

Mumma!!!!!


    

Av Saga Lindqvist - 24 september 2011 22:23

Hemma igen från mina kusiner, var jätte trevligt och dagen i skogen med klassen var helt underbar! Idag var jag i stan med Amanda och kolla på en modeshow :D jätte kul verkligen :P sedan kollade vi på lite kläder innan vi skulle åka hem. jag har retat mig hela dagen typ på en skylt ovanför tuneln till nordstan. "Tänk på döden" varför då liksom? Jag fick iallafall en jacka av min ena kusin och ett linne av min andra kusin. undertiden jag var borta har pappa ändrat lite på mitt rum :D nu ska det bara målas om ;)


           RÖD PIL= NYTT        BLÅTT KRYSS= BORTTAGET

Av Saga Lindqvist - 21 september 2011 21:01

hej ! tränat och så nu... Kommer inte blogga förren på lördag eftersom jag inte kommer bo hemma fören dess... men ni klarar er nog? ;)

Av Saga Lindqvist - 21 september 2011 18:44

Har precis städat mitt rum och jag hade ju verkligen bästa outfiten för det! *hrrmm*

Nu ska jag träna lite... genom att dansa!   faktiskt jätte bra motion! Så det blir ett danspass, sedan lite läxor och sedan kanske lite bloggande?   ;)


 

Av Saga Lindqvist - 20 september 2011 15:17

Sitter i skolan och har vård... Halv 4 ska jag ha ännu en vårdtimme men den är praktisk :D Vi ska lära oss "övre toalett" vilket är typ armhålor, borsta tänder och sånt :/ men jag lär väl få mig ett gott skratt... Har jag otur ska vi tvätta ansiktet = mitt smink försvinner :( Men jag har med mig nytt och jag slutar efter den lektionen. Började klockan tio slutar halv 5 och jag har 4 lektioner.... Vet inte hur det går ihop menmen....

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Skapa flashcards