sagaannelie

Alla inlägg under november 2011

Av Saga Lindqvist - 30 november 2011 20:08

Fixat mina naglar nu! blev faktisk jätte nöjd :) suddiga bilder dock...


Hiss/diss?


   

Av Saga Lindqvist - 29 november 2011 09:27

     

Av Saga Lindqvist - 28 november 2011 21:40

Evelina ringde mig vid halv 8 och ber om en "tjänst". Den innebär att jag ska sätta mig på en buss i 1,5 timmar för att lämna ett busskort till henen eftersom hennes skolkort har gått ut... Men underbar som jag är    sätter jag mig på bussen och åker för att lämna kortet... På vägen hem från Mölnlycke kommer det en ambulans... Vi vänder båda två huvudena samtidigt för att kolla efter den... Då inser vi att vi kollar ut åt fel håll och får ett skrattanfall... Eftersom Evelina är mörkrädd ringer hon mig när hon ska gå hem. Vi får då ännu ett skrattanfall och går och gapskrattar för oss själva... LYCKAD kväll!


"gammal" bild på mig och Evelina


 

Av Saga Lindqvist - 28 november 2011 18:07

Sitter hemma och gör i princip ingenting, förutom att lyssna på cocacola låten på spotify... Prov på onsdag och fredag osv... Blev faktiskt jätte stolt över mig själv på basketen idag! :D Träffade nästan korgen lika mycket som jag missade under uppvärmningen... Brukar missa ca 95% annars :/ 


Dagens outfit! (gillar inte tröjan så mycket men frös och har typ inga långärmade tröjor...E mer för linnen och sånt;) )


 

Av Saga Lindqvist - 28 november 2011 08:24

Sitter i skolan och är inte det minsta taggad... Basket idag med och jag suger på bollsport... Vill hem till min mysiga säng ! :(

Av Saga Lindqvist - 26 november 2011 20:20

Pappa har målat mitt rum och jag är jätte nöjd! Skit snyggt enligt mig  


(suddig bild men man ser ju iallafall färgen! :D )


   

Av Saga Lindqvist - 21 november 2011 19:53

Sjukt jä*la jätte ont i magen  

Ska lägge mig, se en film och tycka synd om mig själv...

Imorgon är jag ledig, as gött! Blir väl kanske att plugga lite, fick reda på idag att vi har typ 10 grejor på 2 veckor

Förövrigt håller jag på att packa ner allt jag äger i lådor... Börjar bli lite tomt på hyllorna :O


   

Av Saga Lindqvist - 20 november 2011 15:57

Bio med sötaste syster idag!

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards