sagaannelie

Alla inlägg under februari 2012

Av Saga Lindqvist - 29 februari 2012 20:26

Var i stan idag med min käraste kusin, köpte skor, smink och present till min syster! bild på det nedan! (fast inte min systers present såklart...) Ligger nu i sängen och håller på att skriva på en uppsats som ska in på fredag men jag glömde min bok i min kusins väska! :( Men jag får väl klara mig med mina anteckningar... 


         

Av Saga Lindqvist - 28 februari 2012 20:43

 

Av Saga Lindqvist - 28 februari 2012 18:14

Imorgon kommer studiebidraget och jag planerar på att starta med att göra slut på en del av det redan imorgon! ;) nej men jag behöver mer vår/sommar skor så det ska jag köpa...


Satt precis och åt och jag min syster och min pappa satt och disskuterade när bussarna gick till allum och till kungsmässan och vilket som tog längst tid att åka till


Syster: men jag tycker ändå att det är bra här, bussarna går ju ofta

Pappa: men vet ni när tågen går som oftast här då?

Syster: en gång i timmen

Pappa: nej 12:59 då går det ett i ett!

Hahah, min pappas humor ;) men det blir ju rätt kul ändå särskilt eftersom han blir så nöjd...


Nu ska jag duscha och därefter se på big brother och karatefylla och kanske plugga om jag orkar :)


Heheh... mina ögon ser ju lite retarded ut...

 

Av Saga Lindqvist - 27 februari 2012 20:19





 


Älskar tröjan! Jätte söt enligt mig, men jak kan ju inte ha den förren i sommar... men whatever ;)


     


Som ni kanske kan se längtar jag efter våren och sommaren och självklart snöade det idag när jag hade på mig dom nya blå skorna... awsome...

Av Saga Lindqvist - 26 februari 2012 17:30

 

Av Saga Lindqvist - 26 februari 2012 12:50

Ska till stan och köpa två tröjor nu och kanske gå och kolla min piercing om det är öppet... Sedan ska jag till kungsbacka och kolla på när min kusin repar och sedan åka hem till henne och sova där.


 

Av Saga Lindqvist - 25 februari 2012 21:40

Jag gillar Danny! han e as bra! men var det bara jag eller sjöng han väldigt falskt första gången ? tyckte att det lät fruktansvärt! men han blev mycket bättre andra gången så det var bra att han gick till final! Förövrigt tycker jag att det varit typ 2 bra bidrag i varje deltävling... funderar lite på om vem som helst får vara med, om dom ens lyssnar på bidragen innan de kommer med? 

Av Saga Lindqvist - 25 februari 2012 18:24

Har äntligen fårr tillbaka mina svarta byxor från mina kusiner nu! Dom har varit där i tyå två månader! :( Men nu e dom mina igen!!!


Sitter och väntar på att klockan ska rulla framåt så att melodifestivalen ska börja snart... fördriver tiden med att kolla på bilder...Ska ni se på melodifestivalen ikväll?   


 

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Skapa flashcards