sagaannelie

Alla inlägg under mars 2012

Av Saga Lindqvist - 30 mars 2012 23:22

Innan idag tvärnitade någon med cykel för att tala om för mig att jag borde äta mer och att jag är för smal. sedan blir man kallad tjock och får frågan om man inte tänkt gå ner några kilo... Jag hänger inte med i svängarna asså!!! :(

Av Saga Lindqvist - 30 mars 2012 17:55

Är äntligen hemma igen och ser fram emot en ledig helg! :D


 

Av Saga Lindqvist - 28 mars 2012 12:00

har jag stavat rätt på "överraskning"? skit samma. Har precis varit ute med Fioretto och håller nu på med en LITEN överraskning åt min kusin amanda, ! :D lite för att jag inte har något att göra men också för att hon e awsome :D


 


Är det bara jag eller ser jag väldigt liten ut på denna bilden? x)

Av Saga Lindqvist - 28 mars 2012 09:27

Sovit hos mina kusiner inatt och kommer sedan att sova hos farmor fram till fredag... Jätte länge tills jag är hemma ju :(

Men iallafall... Åt en fruktsallad igår och var sen ute och joggade med min kusin. Min kondition blir bättre asså! :D Sedan gick jag 1,3 mil igår på praktiken också... puhh... Jobbar kväll idag så börjar inte förren vid två och sedan slutar jag halv 10... Härligthärligt...


 

Av Saga Lindqvist - 27 mars 2012 05:44

Sitter nu på bussen för att åka till min praktik. Äter yoghurt och är extremt trött. Fryser alltid jätte mycket på morgonen och särskilt när jag går upp kvart i fem. Härligt asså.

Av Saga Lindqvist - 26 mars 2012 18:30

Åkte in till stan idag och köpte en ny bikini! Sjukt snygg enligt mig! Köpte även "hairrepair", en present åt min syster och 3 st trosor ! Måste lära mig att hålla i pengarna... ;) Men här får ni en "bikini bild" och till alla er som tycker att det är "slampigt" eller att jag "viker ut mig" : man ser mig i bikini hela sommrarna... ingen skillnad.


       

Av Saga Lindqvist - 25 mars 2012 23:55

Sov hos farmor igår (lördag) och köpte jordgubbar... 10:- för 250 gram. As bra ju! Och dom var  jätte goda så tummen upp för det ;)


 

Av Saga Lindqvist - 25 mars 2012 21:33

Har varit ute och joggat nu tillsammans med min lillasyster som åkte inlines/rullskridskor ( jag vet inte vad skillnaden är ) och har dessutom gått ca 3 mil denne veckan  eftersom man går så mycket under praktiken. puuuhh. Jobbat hela helgen så jag är ledig imorgon! Har äntligen fått tillbaka min symaskin nu! :D så det blir väl att jag sitter med den imorgon samt pluggar på lite sjukdomar...


   

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards