sagaannelie

Alla inlägg under maj 2012

Av Saga Lindqvist - 29 maj 2012 20:48

Hahah de som jobbar på biblioteket på min skola måste tro att jag e knasig... Har lånat MASSA böcker som handlar om typ incest och olika övergrepp... och vad kan de ge för signaler liksom? hahah... aja.. Sen har vi sett på filmen Troja i skolan idag och oj va jag blev sur! Helt värdelöst ju! Alla man typ "heja på" dog ju? HELT ONÖDIGT ATT ENS GÖRA FILMEN! Men nu har jag fått redan på vem Brad Pitt e för det visste jag inte innan så hurra för de! ;)


 

Av Saga Lindqvist - 28 maj 2012 21:06

   

Av Saga Lindqvist - 27 maj 2012 16:13

Idag är det ett år sedan jag startade min blogg! :D Så nu beger jag mig till farmor och vi ska fira morsdag!


 

Av Saga Lindqvist - 27 maj 2012 00:44

Är så sjukt stolt över att vara svensk!!! Kan inte fatta att Loreen vann! Eller jo, hon e grym, men det är otroligt! Men det suger ju att vi inte kommer kunna va i globen på grund av ngt hockey trams :( Men då kanske dom e i Göteborg i stället! :D Underbara Loreen som tog oss så långt! hur många länder fick vi inga poäng av ? ett? HON ÄR BÄST!!! jag är helt överlycklig! Dock blev jag sur på kommentatorn som sa att hon hade vunnit när alla röster inte var utdelade! Det sabbade stämningen lite! :(


 

...

Av Saga Lindqvist - 26 maj 2012 20:15

Det får bli ett lite längre inlägg nu med flera inriktiningar. Vet inte om jag hinner göra fler nämligen. Igår var jag i slottskogen med några stycken (därav kunde jag inte blogga) Sen idag har jag badat i sjön för första gången i år och solade där hela dagen. Sen var jag, pappa min syster och hennes kompis nere och skulle ta ett kvällsdopp och när jag skulle sparka av mig skon sparka jag den rakt på min pappa... ooops... Så nu har jag precis kommit hem från de doppet och jag slog mitt eget rekord i att simma under vatten. Simmade 30-35 meter :D och nu blir det såklart melodifestivalen !!! 


   

Av Saga Lindqvist - 24 maj 2012 21:51

   

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards