sagaannelie

Alla inlägg under oktober 2012

Av Saga Lindqvist - 31 oktober 2012 23:19

Har varit hemma hos Anja idag och förberett inför marknaden imorgon, så alla som har vägarna förbi Kungsbacka imon, kom till torget och köp kakor!!!

Av Saga Lindqvist - 31 oktober 2012 10:55

Påväg till Kungsbacka med en jävla massa packning. Gissa vad som finns i alla väskor? ;)

Av Saga Lindqvist - 30 oktober 2012 18:26

Kör på lite filmmys med mig själv och naturgodis :D Massa cheerleading filmer!! :D


   

Av Saga Lindqvist - 29 oktober 2012 21:00

Bakat kakor idag! Skulle baka 500 st ca 250 idag å 250 imon. Räknade dom jag bakat idag å de blev 1042 st... Så jag skippar nog baket imon. Får ju baka i lagom mängd lixom :)

Av Saga Lindqvist - 28 oktober 2012 21:16

Blir så arg på pärmarna efter ett tag på jobbet... De e över 2000 pärmar å dom flyttade vi allihop idag... Kmr ha träningsvärk i.armarna imon ;(

Av Saga Lindqvist - 23 oktober 2012 20:33

Nu har intervjun angånge afrikaprojektet som jag är med i kommit i tidningen! Så för er som har kungsbacka posten, läs den!!! Sen finns det ju mer information på vår blogg !


 

Av Saga Lindqvist - 23 oktober 2012 19:23

Alla vet väl vem Hanna Widerstedt är? Mhm.. Och de flesta vet väl att hon t.ex provocerat genom att hacka på vissa saker så som Svenska killar osv. Hon har helt enkelt varit helt j*vla dum i huvudet.

Sen Avbröts ju hennes blogg helt plötsligt och hon startade en annan där hon påstår att "Hanna Widerstedt" inte finns på riktigt utan att det hela varit ett konstprojekt för att bla visa för folk att människor som Hanna faktiskt finns.

För det första. Jag tror inte ett piss på¨att det var ett konstprojekt, jag tror bara att hon insåg att alla hatade henne och hon ville helt enkelt befria sig från detta. Men OM det nu var ett konstprojekt så är väl f*n inte det en ursäkt för att göra som hon gjort? Spridit falska rykten, hackat på svenska killar osv? Och värst av allt, detta var det som fick mig att sluta gå in på hennes blogg: Att hon tryckte ner ASTRID LINDGREN?! hur tänker man då liksom? inte alls kan jag tala om.

Och sen att hon ville visa för folk att människor som Hanna finns. Hallå vrf tror du att din blogg blev så sjukt stor? jo för att det i princip INTE finns människor som beter sig så!!! 

 Ja som ni kanske märker så hatar jag verkligen hanna oavsett i vilken skepnad hon visar sig. 



Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards