sagaannelie

Direktlänk till inlägg 26 april 2013

9 sanningar!

Av Saga Lindqvist - 26 april 2013 19:29

  Jag är EXTREMT känslosam när jag ser på film och TV. Ialla fall om det är sorgliga saker... Gråter till allt! Har till och med gråtit när jag såg på biggest loser för att någon inte förlorade tillräckligt mycket i vikt...


  Jag älskar barnfilmer! Ser mycket hellre på typ Hitta nemo eller bumbibjörnarna än någon "vanlig" film.


  Jag är beroende av Candy Crush


  Jag överanalyserar ALLT. Om jag börjar gilla en kille funderar jag ur alla för och nackdelar med denna person och hur det kan påverka min framtid och jag gör många dumma beslut utifrån detta -.- En annan sak som jag överanalyserar är skolan. F på ett prov -> sänkt betyg i den kursen -> sänkt slutbetyg (poäng) -> jag kommer inte in på den högskola jag vill -> jag måste gå någon annan stans och kanske flytta hemifrån -> jag behöver ta massa lån som jag aldrig kommer kunna betala av -> jag har ingenstans att bo för jag har inga pengar och inget jobb -> jag flyttar in i en mjölkkartong på gatan.

 


   När jag umgås med helt nya människor, eller människor jag träffat tidigare men som är "normala" och inte lika flummiga och flamsiga som jag, sitter jag helt tyst för att inte göra bort mig eller för att jag är rädd att folk ska tycka att jag är konstig eller tycka illa om mig.


  Jag är LIVRÄDD för att åka skidor! Vägrar att ställa mig på ett par skidor. (inte långskidor, det funkar) men riktiga skidor i en skidbacke!


  Jag vill ha barn så tidigt som möjligt! Helst vill jag ha barn innan jag fyllt 20.. men då kommer jag inte hinna få klart min utbildning så nu är det innan jag fyllt 23...


  Jag hatar att vara kär. Tycker bara att jag känner mig olycklig och ledsen hela tiden. Även om åersonen jag gillar skulle gilla mig tillbaka ligger jag typ å gråter för att jag e rädd att personen ska lessna på mig eller att jag saknar personen så mycket eller att jag är rädd att personen inte bryr sig om mig alls.


  Jag är typ kanske kär tror jag


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 15:07

Jag gör ett sista försök att hålla igång bloggen. För att försöka lyckas med detta lite bättre tänkte jag att jag fortsätter blogga på en ny bloggportal. http://nouw.com/sagaannelie   Ge mig en sista chans och föllj mig där! ...

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 14:25

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9457992473"

Av Saga Lindqvist - 20 juli 2015 19:49


Idag har jag och min älskling månadsdag och därför blir det lite fusk i mitt icke godis ätande. Så min älskling kom med almonday tårta som han skurit till ett hjärta :D ...

Av Saga Lindqvist - 17 juli 2015 14:37

I tisdag bestämde jag Nora och pappa att vi skulle ta en liten tripp till Öland! Så det gjorde vi. På tisdagen gick vi ut å åt lite å sen åkte vi till den lilla stugan vi hittat å spelade lite kort innan vi gick å la oss. Sen på onsdagen åkte vi til...

Av Saga Lindqvist - 16 juli 2015 23:56

Här är lite bilder från babyshowern som jag höll i för Evelina och Jimmy i måndags! Mycket nöjd måste jag säga ;) ...

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Skapa flashcards