sagaannelie

Alla inlägg under september 2013

Av Saga Lindqvist - 30 september 2013 11:58

Nu startar jag den 30 dagars långa bloggutmaningen ! 


Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

 

1. Jag har komplex över att jag är så lång

2. Jag vill bli Barnsjuksköterska och jobba på antingen barncancer eller BVC.

3. Jag hatar att bråka! Vet aldrig vad jag ska säga ellre svara om någon säger något. Blir alltid chockad om jag skulle hamna i bråk och svamlar, skrattar eller är bara tyst. Väljer att oftast inte bry min om deet händer något eller om någon säger något. Om jag får reda på att någon sagt något om min eller spridit ett rykte om mig vänder jag bara andra kinden till för jag har ingen energi till bråk!

4. Jag har fotfobi!

6. Planerar att flytta hemifrån om mindre än ett år tillsammans med Amanda!

7. Älskar heminredning och tallrikar å glas å sånt!

8. Jag äger inte ett enda par mjukisbyxor.

9. Älskar klackskor! Köper det bara för att jag tycker dom är så fina men använder dom nästan aldrig på grund av min längd..

10. Jag är extremt självkritisk! Tycker nästan aldrig att något blir bra nog

 

 

Av Saga Lindqvist - 28 september 2013 17:30

Du är söt, får du höra det ofta? Hahah tack så mycket! Glad jag blir ! :D Mina kompisar osv säger ju det men ofta är det för att jag gjort något korkat å dom säger typ "hahah söt du e" ;)


Hur många besökare har du på din blogg? Varje månad har jag ungefär 1000 unika besökare och 10 000 sidvisningar! :)


Vad vill du bli när du blir stor? Hahah stor och stor... Först och främst vill jag bli mamma! Men om du menar yrkesmässigt vill jag bli barnsjuksköterska och arbeta på¨antingen barnonkologen (barncancer) eller BVC (barnavårdcentralen). 


Är du fortfarande oskuld? Nej, det är jag inte!


Tre saker till en öde ö- Min mobil! Kakor och vatten!


Absoluta favoritartist- Jag har verkligen ingen speciell favoritartist! Har ju almanackor med Eric Saade på men de e bara för att han är gullig! Annars lyssnar jag på allt från Magnus Uggla till Aviici.


Vad är det första du kollar på på en kille utseendemässigt? - Kollar på olika beroende på vem killen är ! Men kollar vanligtvis på ansiktsformen/dragen, håret, kroppsbyggnaden, näsan och ögonen!


Varför är du så snygg? Tack så mycket! Jag tycker inte själv att jag är jätte snygg men om du tycker det så antar jag väl att jag har bra gener! 


Har du fortfarande tandställning? Hur länge ska du ha den ? Ja jag har fortfarande tandställning! Har haft den i ungefär ett år och ska inte ha den så länge till!


Hur lång vill du att din kille ska vara? Vad ska han väga? Han ska vara minst 190! Gärna över 195 ;) Asså vikten har jag noll koll på! Men han ska inte vara överviktigt...


Längd/Vikt/Bh-storlek- 185cm/ca 60kg/75C


Var det en svart skjorta? Va?


Detta har jag undrat länge:
Bilens styrka mäts i hästkrafter. DVS att hästkrafter är ett mått på styrka. Och hur många hästkrafter har ett hjärta, det har ju också en kraft?  
En till:
Tryck har ett mått, vad heter det och hur högt tryck har vaccum i rymden? :)
Pankakshus.

 

Snabbfrågor:

Sommar/vinter

höst/vår

godis/chips

shopping/festa

Dag/natt

uppsatt/nersläppt hår

mat/dryck

 

Av Saga Lindqvist - 27 september 2013 19:42

Glöm inte frågestunden!!! Passa på att fråga mig allt du någonsin undrat över ! Svarar eventuellt på frågorna imon eller på söndag! :)


 

Av Saga Lindqvist - 25 september 2013 20:48

Hahah efter att ha letat i ungefär en timme hittade jag äntligen paketet ;) Tårtan blev god men inte lika god som den hon jag fick receptet av hade gjort :/ men den dög! ;)


   

Av Saga Lindqvist - 25 september 2013 16:35

Jag är så galet grym! Håller på och slår in min pappas paket och jag har gömt ett av dem så sjukt bra att jag själv inte ens hittar det! AWSOME!


 

 

Av Saga Lindqvist - 25 september 2013 16:20

Köpte nya skor idag och det blev ett par Johnny Bulls! Äntligen!!! ;)


   

Av Saga Lindqvist - 25 september 2013 09:00

Veckans Schema 
MåndagTisdagOnsdagTorsdagFredagLördagSöndag
  

Pappa fyller år!

Tandläkarn...

Baka tårta!

Köpa skor

Praktik!

Introduktionskurs för

handledare till körkort

sova hos farmor

Praktik!

Jobba!

Träna?

Stan med Amanda

för att kolla på porslin!

Tjejmiddag med Evelina och Emelie!

LEDIG!

Träna?

Svara på frågorna från frågestunden?



Fick ju inte till nåt riktigt så snyggt veckoschema som tyå Kissie har men gjorde ett försök iallfall! ;)

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Skapa flashcards