sagaannelie

Alla inlägg under november 2013

Av Saga Lindqvist - 29 november 2013 23:09

Varit på ullared idag! Blev helt ruinerad. Alla pengar slut heheh... men har iallafall fått köpt alla julklappar ! Kan lägga upp bilder imorgon på vad jag köpt idag! Är nöjd även om det blev väldigt mycket mer än jag räknat med....

Av Saga Lindqvist - 28 november 2013 19:37

Ligger i badet hos farmor å har det mysigt! så otroligt avslappnande å vattnet är så varmt som det ångar om det ;)

Av Saga Lindqvist - 28 november 2013 17:34

Fått supergod mat hos farmor idag! Pulled pork, jäklar va gott det var ! :D

Av Saga Lindqvist - 27 november 2013 22:34

Visst är hon söt min lilla prinsessa? Hade en mycket trevlig kväll ikväll tack för att du bjöd med mig sötnos ;)


 

Av Saga Lindqvist - 27 november 2013 22:26

Anton Hysén var på den grejen jag var på ikväll! Han var ju på riktigt deifinitionen av snygg. Liiiiiite pinsamt dock att jag inte hade den blekaste aning om vem han var.. Men nu vet jag det hhahah, snygg var han iallafall! Och supertrevlig dessutom! Jag tycker ofta att kända människor verkar väldigt dryga mot "vanliga" människor men nu fick jag se motsatsen! Lite längdskillnad eller va säger ni? TrippTrappTrull ;)


     

Av Saga Lindqvist - 27 november 2013 16:34

Ska ta bussen nu om tio minuter in till stan med Evelina! Ska med henne till någonting på östrasjukhuset. Om jag har fattat rätt är den någon syskonträff för folk vars syskon varit/är drabbade av cancer. Så ska med henne dit! 


       

Av Saga Lindqvist - 26 november 2013 20:00

Jag och uppsatt hår är inte kompisar. Antingen så är det bara jag som inbillar mig eller också ser jag ut som en pojk i uppsatt hår! Hahaah tycker inte att det är jättefint... Dock är det många som säger till mig att jag är jätte fin i uppsatt hår men jag kan inte riktigt se det... Föredrar absolut utsläppt men skönt att slippa ha håret hängandes i ansiktet!


     

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Skapa flashcards