sagaannelie

Alla inlägg under december 2013

Av Saga Lindqvist - 31 december 2013 16:15

 

Haft praktik på Mölndals Sjukhus!

 

Haft biokväll med fina vänner!

   

Tagit bort min tandställning :D
 

Träffat Anton Hysén och fått reda på vem han var hahah

   

Bokat resan till Zanzibar!

 

Varit på jul på Liseberg

 

Firat jul och min födelsedag!

   

Börjat Övningsköra ;)


Av Saga Lindqvist - 31 december 2013 14:45

   

Min bror och Kusin tog studenten! Snart är det min tur...

 

Finaste lillasystern slutade nian och började gymnasiet. 

       

Var i Spaninen och Frankrike och fick en ros från en spanjor ;)
 

Jobbat

 

Vart på Liseberg!

 

Tränat en del :)

Av Saga Lindqvist - 31 december 2013 10:00

Hade över 10 000 sidvisningar i Januari!

    

Firade min platsmammas 45 års dag!

  

Åkte långfärdsskridskor för första gången. Eller ja... "Åkte" 

 

Var på 4-gotts godisregn. Kaos. 


  

Red för första gången på väldigt länge HAHA. Inte bra ;)
 

Var på en konsert min bror var med i. 

 

Bakade mängder av kladdkakor till vårt Afrika projelt (iihhh bara 36 dagar kvar nu!!!)

Av Saga Lindqvist - 30 december 2013 21:46

Jaaa tänkte berätta hur det gick för mig med mina nyårslöften! De nya löftena kommer 1:a Januari ;)

 

Sökte till lite olika modelgrejer under året! Bland annat Top Model Sverige! Dock ska jag inte vara med där, inte i år iallafall ;)

 

Har fortfarande noll koll på min ekonomi hahah... Jag köper mycket grejer och sparar typ ingenting. Måste lära mig att spara på mina pengar ;)

 

Har faktiskt dragit ner på båda delarna (Tro det eller ej) Särskilt skräpmaten! Förra året stannade jag ju på Donken på vägen hem från skolan typ två dagar i veckan... Men det gör jag inte nu längre ! Stolt ;)



Så ! 2/3 nyårslöften avklarade! Rätt bra ändå! Dock kanske jag får låta löftet om ekonomin stå kvar även till nästa år... Men får se hur jag gör med den saken ;)

Av Saga Lindqvist - 30 december 2013 20:08

Varit och shoppat med Emma idag! Vart jätte roligt! Dock får vi varandra att köpa alldeles för mycket saker... Får npg försöka hålla i pengarna nu ett tag framöver heheh... Köpte dessutom födelsedagspresent åt Amanda som inte fyller fören i September (?!) Här är lite bilder på en del av det jag köpt!

                    

Av Saga Lindqvist - 30 december 2013 19:31

 

Av Saga Lindqvist - 30 december 2013 19:07

Tagit vaccinet Dukoral idag! Det hade samma konsistens som när man löser en brustablett. Jag hatar brustabletter ! Först smakade det lite smultron och sen var eftersmaken räkspad :(

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards