sagaannelie

Alla inlägg under maj 2015

Av Saga Lindqvist - 28 maj 2015 09:10

Sjukt va tiden går fort. Ett helt år sedan jag var på studentbalen idag!

Av Saga Lindqvist - 27 maj 2015 14:27

Idag är jag ledig, välbehövligt! Men nu har jag tre arbetspass kvar och sen är praktiken slut. Både skönt och tråkigt på samma sätt. Men sen börjar sommarjobbet direkt så bara att köra på ;)
Har passat på att vara ute å sola lite idag men nu är det molnigt så ser på tv istället :)

Av Saga Lindqvist - 26 maj 2015 20:49

Var med och kollade på en operation idag. Helt fantastiskt hur det är möjligt att genomföra operationer och otroligt duktiga kirurger!
Det var en gastric bypass och då öppnar man bara små hål och använder en kamera och små stålinstrument.. Kan inte riktigt förkla men väldigt coolt iallafall!

Av Saga Lindqvist - 21 maj 2015 08:57

Sitter och äter lite frukost i förtältet nu. Ska snart åka iväg till en lååång dag på sjukhuset.... Förts är det seminarium i två timmar, sen grupparbete i två timmar och därefter praktik i 8 timmar. Så blir full rulle i 12 timmar! Jag kommer vara helt slut ikväll haha.... Och sen ska jag upp å jobba på morgonen direkt igen så jag lär ju inte vara piggare då ;)

Av Saga Lindqvist - 20 maj 2015 22:01

Såg den hör bilden precis och som ni kan se står det "relationship goals" som bildtext. Asså va? Om Tobias skulle vara soldat och behöva åka ut i krig hade jag väl kanske inte sett en hejdåkyss som nåt relations mål. Hemskt ju!!

Av Saga Lindqvist - 13 maj 2015 18:46

Har nu varit och tränat lite grann sen blir det hem och äta tacos!!
Imorgon jobbar jag kväll på praktiken så imorgon blir det att åka tillbaka till Varberg.
Har blivit väldigt inspirerad av min handledare faktiskt. Först och främst för att hon har ett så fantastisk förhållningssätt gentemot patienterna som är precis så som jag vill vara när jag är färdig sjuksköterska. Sen har jag dessutom blivit inspirerad till att äta bättre och träna mer då det visade sig att hon tävlat i bikinifitness. Hon visade en bild från när hon tävlade i vintras och då blev jag superinspirerad, vet inte varför haha men jag tycker att hon hade skit snygg kropp om man får säga så så antar att det var därför :)

Av Saga Lindqvist - 13 maj 2015 12:45

Är nu påväg mot en jobbintervju på hönö, har redan ett sommarjobb som är ett nattjobb men fick erbjudande om ett dagjobb så tänkte att jag kan la vara lite extra flitig i sommar haha! ;)

Av Saga Lindqvist - 11 maj 2015 08:49

Godmorgon! Nu har älsklingen gått och jag ska äta lite frukost. Har kvällspass ikväll så börjar inte fören 14:00. Skönt såhär på morgonen men blir jobbigt när jag börjar 7 imon morgon...

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Skapa flashcards