sagaannelie

Av Saga Lindqvist - 25 april 2015 17:15

Sitter på Condeco i nordstan och fikar med Nora!

Av Saga Lindqvist - 22 april 2015 12:54

Lite bilder på vad jag shoppade i Tyskland! Älskar Disney tröjorna hahah ;)

Av Saga Lindqvist - 22 april 2015 09:39

Tredje och sista dagen på resan tog vi tåget till citti park som är ett jätte stort shoppingcenter och shoppade lite och åt lunch. Sen gick vi tillbaka till båten och det var dags för hemresa med massa god mat, skålning med champagne och bra underhållning. Tycker att resan var helt perfekt :D

Av Saga Lindqvist - 22 april 2015 00:30

Andra dagen spenderades i Tyskland med lång promenad i Kiel under typ hela dagen, besök på ett fisk zoo eller nåt, lunch och middag på restaurang och lite pubrunda på det ;)

Shoten till vänster är tequila och var till mig, den till höger hette "barman's sperm" och var till Tobias. Den var tydligen inte god haha, antar att den var som en blowjob revenge om ni hört talas om den ;)

Av Saga Lindqvist - 21 april 2015 16:04

Första dagen på resan, alltså båtresan mot kiel var lite spännande faktiskt! För det första kändes det lite nervöst att åka själva och att ha ansvar för hela resan... Men sen när vi hade checkat in gick vi å satte oss på deck som ni såg i sista inlägget. Sen var det väldigt varmt i vår hytt(som dessutom hade separata sängar vilket inte var så kul) så vi sänkte värmen och gick iväg för att äta. När vi kom tillbaka till hytten var det fortfarande jätte varmt så vi gick till informationen för att få hjälp. Det var en säkerhetsvakt som följde med oss för att kolla på problemet. Tobias gick och småpratade med vakten och sa att det var lite segt att ha separata sängar när man firar sin årsdag. Så sen skulle någon kolla på vad som var fel med ventilationen och vi gick och satte oss i baren. Sen kom vakten till oss och sa "vad tror ni om en liten uppgradering med en rund säng?" så vi gick för å kolla på den nya hytten där vi skulle få en fungerande ventilation. Och vi fick det och lite till haha. Underbart schysst vakt som löste allt detta åt oss!!

Av Saga Lindqvist - 21 april 2015 15:51

Vilket otroligt härligt väder det är :D har varit uppe på ett berg i hisingsparken och ätit lunch å myst i solen och nu sitter jag på balkongen och solar. Super skönt! Men om ett tag ska jag ut till hönö med Tobias för han ska till tandläkaren och sen ska vi till Eriksberg och hälsa på Emma och Erik som flyttade till sin nya lägenhet igår, spännande :D

Av Saga Lindqvist - 21 april 2015 11:19

Så nu är jag hemma igen! Tänkte att jag börjar med ett inlägg om fredag och lördag då vi firade min syster som fyllde 18!
På fredagen fyllde hon år så då hade vi i familjen lite presentutdelning och på lördagen var det släktkalas :)

Av Saga Lindqvist - 18 april 2015 17:53

Sitter just nu på färjan mot kiel för nu är det dags för att fira att jag och Tobias varit tillsammans i ett helt år!!
Kommer därför att vara inaktiv på bloggen fram tills på tisdag. Men på tisdag kommer uppdatering om resan så ha det bra så länge :*

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Gästbok!

<<< December 2015

Kan du spela upp mina videos?