sagaannelie

Alla inlägg under november 2011

Av Saga Lindqvist - 14 november 2011 19:55

Var ute med Evelina för en liten stund sedan   Skrattade så sjukt mycket för hon är helt otroligt korkad! Hon drack en energidricka, ställde ner burken på marken för att sedan gå vidare. Hon snubblar då på burken. Sååå himla korkat gjort asså!  

Av Saga Lindqvist - 12 november 2011 16:40

Har krattat löv halva dagen. Sjukt tråkigt. Dessutom försökte min bror lura mig att göra mer än jag skulle bara för han e så lat ;)

Nu hjälper jag till att bygga ihop nya möbler till min systers rum. Kul. Min syster får nya möbler. Jag och min bror får kratta. Bra deal! 

Av Saga Lindqvist - 11 november 2011 21:18

Var på middag hos min farmor idag, jätte mysigt! Åt oxsvanssoppa, någon kyckling grej och tårta! dock trodde jag att hon lagt ner en riktig oxsvans.....   Har tyvärr sjukt ont i hårbotten! :( Har haft uppsatt hår hela dagen... 

Av Saga Lindqvist - 7 november 2011 16:48

Hemma från första dagen efter lovet... Men fick ju iaf se ngn jag längtat efter att se  

Fick dock 2 uppgifter -.- seeeegt! Ingen lust med det asså... Dessutom fryser jag, som fan!


   

Av Saga Lindqvist - 6 november 2011 18:48

Att åka till Tyskland innebär shopping i princip ;)

 Lite tråkigt på båten bara... Typ bara pensionärer på den... Hittade en kille men ofc gjorde jag bort mig ;)

Jag och min syster sjöng i en av barerna på båten... Skit kul! Efter att vi sjungt kom det fram en tjej från baren och sa att vi skulle fortsätta med musiken och önskade oss lycka till.. Sånt är alltid kul! ;)


Här är lite bilder på vad jag köpte!


     

Av Saga Lindqvist - 3 november 2011 16:30

 

Av Saga Lindqvist - 1 november 2011 17:05

Hemma från jobbet och kusinerna nu! Helt slut! Man blir lite seg i skallen av att flytta papper fram och tillbaka och sätta in dom i pärmar. 6 timmar igår + 5 idag och förmodligen 5 imorgon. Kul kul... 

Måste hitta min USB till mobilen så jag kan visa hur underbart snyggt vi har det på jobbet, särskilt när vi äter! ;) Vi åt en hel kyckling idag. Med plastbestick! Kan säga att jag förbrukade ca. 5 gafflar...

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards