sagaannelie

Alla inlägg under februari 2013

Av Saga Lindqvist - 28 februari 2013 12:00

 

Av Saga Lindqvist - 27 februari 2013 16:09

Som ni vet hade ju min nagel knäckts lite... och den knäcktes ännu mer iddag! :(

vi hade irdott i skolan å då höll vi på å brottas å grejer å då knäckte jag till nageln ännu mer :(


 


Så när nageln såg ut så här sa min kompis till mig att jag skulle gå till skolsyster så att hon kunde hjälpa mig att få ordning på detta. Det gjorde nämligen skit ont, hela nageltippen var lös MEN satt fast i den hud man kan se framför sprickan... Men skolsyster var inte kvar så som tur är går ju jag vård, så jag gick till lärarrummet och bad en av mina vårdlärare om hjälp. låter ju inte alls fjolligt "hej, kan du hjälpa mig, jag har brutit en nagel" hahah... men det är ju värre än de låter eftersom den var av så långt in...


       

Vi gick in till ett av rummen där vi övar på praktiska saker inom vården och min lärare letade fram en sax till mig, jag började försöka klippa av den högra delen av nageln men det gick inte för då börjde sig allting och det gjorde jätte ont.. sen gjorde min lärare ett försök och hon lyckades klippa av kanten. sedan skulle hon klippa av andra kanten och det slutade med att hela nageln lossnade, vilket var en mycket smärtsam procedur... Sedan lade hon ett tjusigt förband på min tumme, så nu mår jag bra igen! fast de gör ont... Så där var historian om min brutna nagel ;)


 


Av Saga Lindqvist - 27 februari 2013 12:00

 

Av Saga Lindqvist - 26 februari 2013 16:46

Min klasskompis tog ett venprov på mig idag ;) scary...


 

Av Saga Lindqvist - 26 februari 2013 12:00

 

Av Saga Lindqvist - 25 februari 2013 19:00

Hahaha fin skylt jag såg i skolan....


 

Av Saga Lindqvist - 25 februari 2013 18:08

Brutit min nagel lite grann... hade redan brutit den långt in men inte hela vägen... men vi hade box i skolan idag och då boxade jag sönder den lite till... ;)


 

Av Saga Lindqvist - 25 februari 2013 12:00

 

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards