sagaannelie

Alla inlägg under december 2011

Av Saga Lindqvist - 11 december 2011 12:46

jag har sovit i 14 timmar men är fortfarande jätte trött? Hur går det ihop??

Av Saga Lindqvist - 10 december 2011 15:23

Jag och min syster var precis och hämtade ut ett paket och handlade. Det blåser as mycket och det regnar minst lika mycket. Detta innebär att jag är extremt nedkyld just nu. 

Dessutom tror jag att jag gjorde bort mig lite igår/inatt.........

Av Saga Lindqvist - 7 december 2011 20:48

Skit kul dag idag! Dock har det gått åt alldeles för mycket pengar... Först "fika" snarare lunch med Amanda, sedan stan med Evelina för julklappar och lite smått inför fredag :) Eller, smått å smått... "småsakerna" gick på över 600 kr... Men jag behövde sakerna så kunde ju lika gärna köpa dom nu! 

Jätte mysigt att gå med Evelina, saknat henne, vi träffas alldeles för sällan!!!


   

Av Saga Lindqvist - 6 december 2011 20:04

Som ni kanske vet har jag fotfobi.... Och gissa vad vi gjorde på det praktiska?? JO tog på varandra stödstrumpor och lindade varandras fötter!   Jag trodde jag skulle spy. Var så sjukt äcklad!!! Men jag gjorde det. DUKTIGA JAG!

Hoppas att jag inte kommer behöva göra det mer än nödvändigt...

Som jag sa innan ska jag städa mitt rum. Dock har jag väldigt ont i vänster sida av magen...

Försöker få tag i Evelina för att se om hon vill följa med in till göteborg och handla lite stuff inför fredag, desvärre svarar hon inte.. *snyft*


Bildbevis på att mitt rum behöver städas:

   

Av Saga Lindqvist - 6 december 2011 15:06

Sitter i skolan och har verkligen JÄTTE tråkigt... Men snart har jag praktisk vård och det brukar ju vara kul... segt bara att jag slutar vid halv 5  

Ser väl kanske inte fram emot att komma hem heller när jag tänker på det... Städning + pluggning väntas... YEEYY!


Vill bara typ sova... Har haft för mig hela dan att det är onsdag idag :O jätte irriterande!!!

Av Saga Lindqvist - 3 december 2011 22:27

Var på partillerocken idag för att heja på min bror och "hans" band striking distance :) Och de gick vidare till final!!!!!! *stolt syster* 


   


Dagens outfit :D





 

Av Saga Lindqvist - 2 december 2011 13:57

Man blir ALDRIG för gammal för en chokladkalender!!! Am I right?  

Gött med fredag! Snart får jag lön också, eller jag borde få det någon gång nästa vecka och då blire stan ! ;)


   

Av Saga Lindqvist - 1 december 2011 13:54

Fick reda på för en liten stund sedan att man ska slå ihop min klass med paralellklassen. Inte kul! vi kommer bli typ 30 pers... De enda positiva är väl att det blir fler killar i klassen...

Nu blir det basket och sedan blir det att jobba med kusinen, sedan sova hos dom och sedan skolan igen... KUL :D -.-

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards