sagaannelie

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Saga Lindqvist - 10 september 2011 21:42

Varit hos Evelina nu   Alica var inte med , hon var tydligen på bio... Jag hänger inte riktigt med i svängarna här x) Men iallafall. Jag och Evelina köpte Vindruvor och choklad på Ica :) Mörk choklad är så mycket bättre än mjölkchoklad tycker jag! Man stoppar sötsuget, det är inte lika fett och det är nyttigare ! :D Ska se på lite film nu sen sova så inga fler inlägg idag! Men skriver imon igen. Godnatt! <3


   

Av Saga Lindqvist - 10 september 2011 16:21

Fick precis reda på att vi ska få gäster?! Bra att jag får reda på något! Dom kommer vid fem så nu är det lite brottom med att fixa mig och städa mitt rum... Ska träffa Evelina sen men antagligen ska Alicia med , en av gästerna :) Det blir säkert jättetrevligt , dock vet inte Evelina det än, menmen...


Av Saga Lindqvist - 10 september 2011 12:38

Vaknade ju inte nu precis men , jag tycker att det fortfarande är morgon! Var uppe klockan nio för att "jobba".  Segt och jag tänker sluta med det! Jobbar September ut sen får det vara slut på det    


Ska försöka få tag i Evelina senare ikväll för att hitta på något :D Har inte träffats på ett tag nu... Tråkigt! Men så blir det eftersom vi inte går på samma skola längre...  


 

Inget smink , ingenting! Godmorgon lixom! :D

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards