sagaannelie

Alla inlägg under mars 2012

Av Saga Lindqvist - 23 mars 2012 12:30

Helt underbart att det är vår! Blir så sjukt mycket gladare när det blir vår! Love it!

 


Dagens outfit:


   

Av Saga Lindqvist - 23 mars 2012 10:39

Sitter hemma hos mina kusiner och väntar på att jag ska till praktiken... Blev ju sjuk det första jag blev så detta blir min andra dag där! Roligt roligt! Slutar 21:30 så därefter åker jag till farmor för att sedan gå upp vid halv 6-6 igen... Praktik hela helgen... 

Underbart väder ute! ska göra en spotifylista och sedan ta en promenad med Fioretto! Tror inte att jag kommer kunna lägga upp några bilder förren på söndag...

Men vi hörs kanske senare om jag har tid!

Av Saga Lindqvist - 22 mars 2012 17:25

Före/Efter sminkningen idag!


   

Av Saga Lindqvist - 19 mars 2012 18:39

Ingen snygg outfit kanske, men har jobbat (praktiserat) så vem bryr sig. Sjukt trött och sliten. Godnatt 

 

Av Saga Lindqvist - 18 mars 2012 19:39

Blev ju inte som det var tänkt igår utan jag åkte till mina kusiner på kvällen och kunde därför inte blogga! har inte kunnat blogga idag heller så ni får ett lite längre inlägg om hela min dag istället! 


Jogging med Kusin , ja... jag joggade tillsammans med min kusin...

 


Dagens outfit!

 


Joggade med min syster som åkte inlines... och det var jätte fin solnedgång, men bilden på det blev kass...

  

 


Klippt av mina naglar inför praktiken imorgon! gjorde det igår men det är extremt ovant att inte ha långa naglar. Ser inte ens ut som min hand längre...

 

Av Saga Lindqvist - 17 mars 2012 18:57

Precis tränat 45 min yoga idag igen... härligt härligt... dock har jag bakat maränger idag så det kanske blir +-0... men jaja shit the same... Ska ta en dusch nu och därefter gå upp och umgås lite med famijen. Eller iallafall delar av den... Hörs mer sen om jag inte glömmer (a)


 

Av Saga Lindqvist - 16 mars 2012 22:37

Min syster och hennes kompis skulle göra en "svanktatuering" på mig... så här blev det!


 


Kan ju säga att om jag någon gång ska göra en sån tatuering ska det göras av någon som kan... inte av dom... ;)

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards