sagaannelie

Alla inlägg under juli 2012

Av Saga Lindqvist - 7 juli 2012 15:23

Är på konfirmation för min kusin, den yngsta på min pappas sida. Väldigt annorlunda mot hur min konfirmation var... På ett positivt sätt!

Av Saga Lindqvist - 6 juli 2012 23:38

Köpte ett nytt smycke till min navel idag! Tyckte att efter att jag dragit ut tänder å pallrat mig iväg till partille cup i ösregnet så var jag värd det! Och så är det internationella kyss dagen idag! Så jag såg till att få en kyss ! Någon mer som passade på? ;)


 


 



Av Saga Lindqvist - 6 juli 2012 23:30

Ja som sagt så har jag dragit ut två av mina tänder idag! Fin jag blev i munnen right? Väldigt fin bild överhuvudtaget måste jag säga ;) sen ser det likadant ut på andra sidan... och för att förtydliga det hela så är det tändena på sidan jag tagit bort...



 

Av Saga Lindqvist - 6 juli 2012 21:10

Hemkommen från Partille cup nu och dricker milkshake som pappa gjort! Mmmmm! Super gott, och typ det enda jag kan äta nu när jag knappt har tänder kvar ;)

Av Saga Lindqvist - 5 juli 2012 23:00

Min kompis bad mig sprida vidare denna bild på en kille som heter Linus, Om någon har sett honom så kommentera eller ta kontakt med mig på något sätt! Väldigt tacksam för hjälp!!


 

Av Saga Lindqvist - 5 juli 2012 22:33

Imorgon ryker två av mina tänder!!! Och inte de två som man kan tro som sitter helt cp utan två andra! Sjukt vad snygg jag kommer vara i käften imorgon på partillecup! Får se till att inte skratta och hålla munnen stängd! 


Måste börja göra fler inlägg som inte är dagens outfit eller vad tycker ni? ;)


 

Av Saga Lindqvist - 4 juli 2012 21:40

Kunde inte ladda upp bilder igår av någon anledning så det får bli en gårdagens outfit...


 

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards