sagaannelie

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

Dagens outfit!

Av Saga Lindqvist - 22 augusti 2012 20:15

 

 
 
Ingen bild

anonym

23 augusti 2012 10:56

Hej! Älskar din blogg har läst den dagligen i ungefär ett år nu!
du är så vacker och naturlig och din personlighet är awesome!

men jag måste medge om att dina inlägg var roligare då.... inte att dom är tråkiga nu , men att det inte är så mycket variation,det är ju mest dagens outfit. Så därför tänkte jag ge dig lite tips på vad du kan blogga om, mest om du har blogg i mobilen !

1. Ta båda dagens facelook och outfit i olika bilder.
2.Blogga i skolan också, vad du gör på rasten eller vad du äter, om du är sur på något/någon.
3.Ta upp saker till diskussion,både hemska och bra saker, som krig , fattigdom , eller bara sånt du inte gillar. Eller saker du tycker om som du kanske älskar etc.
4.blogga om bloggare, skriv typ vilka bloggar du läser, dom du tycker om och inte.
5. Sen när du gör dagens outfit skriv vart kläderna är köpte , då blir det lite intressantare att läsa om det. Om du inte kommer ihåg vart du köpte dom är det ju bara att kolla på lappen! ;)
6.Varje måndag kan du göra ett veckoschema på dina planer för veckan, även om det inte är något speciellt du skall göra (:
7.Du verkar vara väldigt mycket i stan , så jag tänkte att du kan blogga om vad du gjort/gör i stan i stället för att bara skriva jag är/var i stan med ......... idag. ex.

Hoppas du inte tar tipsen negativt för jag vill bara hjälpa dig lite ! din blogg är så bra men du börjar gå i uppförsbacke!

Ha det bra , kram

 
Ingen bild

anonym

23 augusti 2012 13:46

Håller med ''anonym'' inte med tipsen utan med dig och med bloggen, du är jättefin och din blogg är jätte bra. Dock har jag bara läst den sen i februari, men jag älskar den!

Puss o kram <3

Saga Lindqvist

25 augusti 2012 20:12

tack sötis, det glädjer mig att du tycker om min blogg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 15:07

Jag gör ett sista försök att hålla igång bloggen. För att försöka lyckas med detta lite bättre tänkte jag att jag fortsätter blogga på en ny bloggportal. http://nouw.com/sagaannelie   Ge mig en sista chans och föllj mig där! ...

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 14:25

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9457992473"

Av Saga Lindqvist - 20 juli 2015 19:49


Idag har jag och min älskling månadsdag och därför blir det lite fusk i mitt icke godis ätande. Så min älskling kom med almonday tårta som han skurit till ett hjärta :D ...

Av Saga Lindqvist - 17 juli 2015 14:37

I tisdag bestämde jag Nora och pappa att vi skulle ta en liten tripp till Öland! Så det gjorde vi. På tisdagen gick vi ut å åt lite å sen åkte vi till den lilla stugan vi hittat å spelade lite kort innan vi gick å la oss. Sen på onsdagen åkte vi til...

Av Saga Lindqvist - 16 juli 2015 23:56

Här är lite bilder från babyshowern som jag höll i för Evelina och Jimmy i måndags! Mycket nöjd måste jag säga ;) ...

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards