sagaannelie

Alla inlägg under oktober 2012

Av Saga Lindqvist - 22 oktober 2012 21:31

Blir bara en snabb uppdatering nu för jag har haft fullt upp hela dagen och inte hunnit blogga :( Började dagen med att praktisera, alltid lika spännande att möta boende inom demensvård! Sedan var jag och fikade jag fikade dock inte  med tjejerna som jag ska åka till zanzibar med och diskuterade massor om resan och vägen dit... Glöm inte att kolla in vår blogg som ligger bland länkarna längre ner på sidan! ;) Sedan åkte jag och hämtade det sista från lägenheten och började åka hem. Var inte hemma fören vid 8 och då skulle jag äta mat, och nu måste jag verkligen sova innan mitt huvud sprängs... godnatt! :)



Av Saga Lindqvist - 21 oktober 2012 20:20

Är hemma igen från lägenheten. Jätte skönt! Sitter å äter en delicatobollsglass och ser på solsidan med min syster, bror och hans kompis, kan de bli bättre? ;)

Av Saga Lindqvist - 21 oktober 2012 19:09

Vad tycks? Ny header som min lillasyster har gjort till mig! Dock är den tillfällig tills jag skaffat en ny kamera så jag kan ta bättre kort! :D

Av Saga Lindqvist - 20 oktober 2012 20:41

Sitter och ser på AFV med katterna! och jag låter som en gammal tant inser jag nu... Har iallafall utslag över hela halsen och bröstet på grund av att de envisas med att ligga just uppe i halsen där tröjan tar slut. Är nämligen allergisk mot de små djuren och det kliar som satan så fort de nuddar min hud typ... Aja, imon blir det praktik från 8-20.15 lär ju vara ordentligt trött imorgon... Imon blir också sista dagen här i lägenheten och sen ska jag hem! "Borta bra men hemma bäst" ! 


 

Av Saga Lindqvist - 19 oktober 2012 20:00

Sitter helt ensam och övergiven och har fredagsmys för mig själv... Inte jätte kul... Måste nog skaffa en boyfriend som kan va med mig så jag slipper vara ensam... :(

Av Saga Lindqvist - 19 oktober 2012 18:26

Dessa katter är knas. Å tack katten för att du gör det så enkelt att gå in på datorn...

Av Saga Lindqvist - 15 oktober 2012 15:51

Tar ett härligt bad efter första dagen på praktiken. Är helt slut i kroppen och var det redan innan jag gick till praktiken.... Känns underbart med vad nu och ledig imorgon!

Av Saga Lindqvist - 13 oktober 2012 21:47

Sitter å myser med massa gott och en bra film med min syster! Vaktar en lägenhet och två små katter! :D min syster ska sova här men får sova på soffan eftersom en annan kommer drällande i natt... Ha en awsome lördag !

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards