sagaannelie

Alla inlägg under december 2012

Av Saga Lindqvist - 12 december 2012 22:00

På grund av de med min mobil får jag nu använda min gamla LG mobil. Skit telefon. Men den är ju rosa iallafall! :D


   

Av Saga Lindqvist - 12 december 2012 20:43

Fick ett tips på hur jag kunde få min mobil att fungera efter att den badat i toaletten. Nämligen att lägga den i en skål med ris! Men kom fram till att de var tätare i en påse. Så min mobil ligger nu dränkt i ris som ni kan se.... vackert va? ;) Får se om några dagar om de hjälpt eller inte!!! :)


 



Av Saga Lindqvist - 12 december 2012 20:30

Fått alla de "jultidningar" som jag köpt av min syster idag! Bland alla de andra sakerna fanns denna snyggingen! Tvingar min syster att sälja varje år vare sig hon vill eller inte bara så att jag ska kunna köpa denna kalender men Eric Saade. Så sjukt snygg är han så jag vet intet var jag ska ta vägen   


 

Av Saga Lindqvist - 11 december 2012 22:31

Tappade min mobil i toaletten. torka med hårfön. fungerar inte jätte bra. fan.


Någon som gjort samma sak och har något tips på hur man kan få en mobil som vart på toa besök att fungera? 

Av Saga Lindqvist - 9 december 2012 20:15

Tycker du det är jobbigt att alla killar kommenterar så äckliga och onödiga saker?



Svar: Det beror på hur äcklig kommentaren är, jag tycker mest att det är komiskt och roande med patetiska kommentarer men självklart blir det lite jobbigt om det är en riktigt äcklig kommentar.


Bh-storlek?
Du sa i din förra frågestund att du visat dig avklädd i cam, hur pass avklädd då? Gjort mer i cam än så?
Skickat nakenbilder på dig till killar?-


Svar: Bh- storlek- 75 C... Angående resten av frågan så måste jag börja med att säga att det var ett tag sedan jag gjorde något sådant och att jag verkligen ångrar att jag någonsin gjort det. Men det var främst för att jag kände mig uppskattad just för stunden men mådde dåligt direkt efteråt. Men svarar kort att jag gjort det mesta.


gillar du att knulla mycket?:) och gillar du att suga kuk ?:)

 

Svar: första frågan, dum fråga. Skulle nog påstå att de flesta som har sex har de för att de gillar de. Eller har jag fel. 

andra frågan, ännu dummare fråga. Men jag gillar att se en kille njuta och veta att det är jag som får honom att göra det. Men själva sugandet..? Gör såhär: Skala en banan, smörj in den med glidmedel, häll salt på och pressa sedan ner den i halsen i flera minuter så får du själv se! :)

 

Vad tycker du om tjejerna i B-klassen? 
Jag har hört att du har en mycket snygg pingla i din klass, du kanske vet vem jag menar.. Jag undrar om du kunde lägga in ett gott ord för mig,skulle vara snällt..


Svar: Haha, dom är totalt efterblivna och jag älskar dom! Hahah absolut ;)

 

vad är det längsta du gått med en kille/tjej?


Svar: Har väl gått så långt man kan gå tror jag, men de beror ju på hur man ser på det...

 

Hur mycket väger du?
Har du några tips på hur man blir så smal och håller det så? 
Hur mycket kalorier äter du om dagen?


Svar: Jag väger 65 kg, (vill dock gå ner till 59) Jag har ju alltid varit så smal som jag är men kan ju tipsa ändå, gå ut och jogga minst 2 gånger varje vecka och variera detta med annan träning, t.ex yoga, styrketräningar eller någon sport, försök också att bara äta godis och liknande en dag i veckan, sluta med "sockerfria" produkter om du andvänder sådana. Det finns andra sockerämnen i dessa som kroppen inte riktigt kan bryta ner...

Jag har ingen aning om hur många kalorier jag äter om dagen men det är troligtvis alldeles för många'1

 

Om du fick välja en sak att ha med dig till skolan (förutom kläder) vad skulle det vara om du inte fick välja mobilen? :)


Svar: Klurig fråga... Men skulle nog vara min lilla skoldator!

 

har du något jobb? iaåfall vad jobbar du med?


Svar: JA! jag har faktisk två jobb på samma företag. Ett som städerska, och ett i ett revisionsarkiv! 

 

Har du några syskon?


Svar: Ja, två stycken.

 

Vad föredrar du string eller hotpants?


Svar: String!                                                                     

 

Vilka tycker du är dom sexigaste manliga yrkena?


Svar: Jag ÄLSKAR byggnadsarbetare! :D En av andledningarna till att jag valde att gå på den skolan jag går var att bygg ligger precis brevid vård och omsorg  Men utöver det så är det liknande yrken typ elektriker osv.. Typ alla yrken som har sånna där typ blå arbtesbyxor! ;)

 

oskuld?


Svar: Nej.

 

Har du spelat klädpoker med killar någon gång? Om, hur mkt kläder har du förlorat som mest?


Svar: Ja, tills att jag bara haft trosor.

 

Har du någon gång kollat på porr?


Svar: Hahah ja! Jag tror att alla har gjort det någon gång!


...

Av Saga Lindqvist - 9 december 2012 19:00

Som jag nämnt var jag ju på släktmiddag i fredags med mina kusiner och min farfar. Min lillasyster och min kusin satt då och gjorde ett antal danser och sjöng högljutt på resturangen.... Här får ni se hur de ser ut...




Av Saga Lindqvist - 8 december 2012 23:59

Jag var tydligen ganska osmidig när jag var liten också... Här är en video där jag ramlar från en rutschkana :( Ledsen för den dåliga kvalitén...


Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards