sagaannelie

Alla inlägg under maj 2013

Av Saga Lindqvist - 20 maj 2013 22:48

Hade friidrott i skolan idag då vi kastade spjut å stötte kula. Spjutkastningen gick inte alls bra å jag lyckades på nåt sätt kasta/slå spjutet i ryggen på mig själv när jag skulle kasta iväg det... Men kulstötningen däremot! ojojoj, grym äe jag! Bästa stöten blev på 7 m å 35 cm!! Värsta biffen här ju! ;)


 

Av Saga Lindqvist - 19 maj 2013 19:53

Har varit på släktkalas för min kusin idag, så satte på mig en sommarklänning! Men sedan regnade det som satan så blev jätte blöt på typ 20 sekunder :(


 

Av Saga Lindqvist - 18 maj 2013 21:56

Sitter med allt möjligt gott, chips, dipp å grönsaker, popcorn, korv, ost å kex, Melon och melodifestivalen ! Och jag får ju inte glömma min fina familj! Och min snälla pojkvän som inte alls är intresserad av att se på detta egentligen... ;)

Av Saga Lindqvist - 18 maj 2013 09:16

Sitter ute på farmors balkong och snart är det dags att åka till jobbet sedan ska jag hem å laga mat och sedan se på eurovision med min familj å pojkvän!

Av Saga Lindqvist - 17 maj 2013 17:43

Grillad flintastek till middag idag, super gott! Dessutom blir det väldigt mycket kött med tanke på att vi bara är fyra personer! :D

Av Saga Lindqvist - 16 maj 2013 21:15

Klagade ju lite på dagen i skolan idag men det hände ju lite bra saker iallafall! När vi satt på lektionen fick jag syn på tre killar utanför klassrummet som höll på å kaste en rugbyboll till varandra, utan tröjor ;) där vart jag distraherad i ca en halvtimme... Helt super nice! Efter ett tag insåg vi dock att de såg in i vårt klassrum och vi var ju inte direkt diskreta när vi stirrade som ni kan se... Men jag har ju pojkvän nu så jag får se men inte röra! 


 

Av Saga Lindqvist - 16 maj 2013 20:13

Dagen idag kändes så himla ONÖDIG! Vi hade självstudier hela dagen förutom ett pass då jag skrev ett prov. Och så har det ju varit jätte fin väder idag och så var vi tvugna att sitta inne :( Men men... fick klart en uppgift och har kommit en bit på en annan, det är ju alltid bra med resurstid men ändå. 


 

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards