sagaannelie

Alla inlägg under juni 2013

Av Saga Lindqvist - 10 juni 2013 22:20

Var med Emma å Erik på kungsmässan idag å kollade på kläder och självklart resulterade det i att jag köpte något... Det blev ett linne och en bh! :)


   

Av Saga Lindqvist - 6 juni 2013 00:15

Jaa godnatt då, ska lägga mig å sova nu efter en mycket flängig dag... Klantade mig massa gånger idag men kan berätta mer om de imon om jag kommer ihåg... Skänker en bild på mina göööööör sexiga ben! hahha


 

Av Saga Lindqvist - 5 juni 2013 23:30

Köpte en klocka till min pojkvän i studentpresent, mycket nöjd med den måste jag säga! Tror han gillade den med men han sa mest att jag var galen... Hahah men va säger ni ? Va den inte snygg?! 


   

Av Saga Lindqvist - 5 juni 2013 22:54

Här är några av alla de studentbilder jag tagit idag! Kanske lägger upp lite fler en annan dag men måste prata med lite folk å se om de e ok att jag lägger ut vissa bilder...


         

Av Saga Lindqvist - 4 juni 2013 21:26

Mmmmm! Kräftor till middag idag! Helt underbart och så galet gott! Imorgon blir de studenter å jag kommer få se till att vara mycket flexibel... Först ska jag å se på när min pojkvän springer ut kl 12:00 sedan ska jag kolla på Amanda när hon springer ut vid 14:00 sedan börjar min pojkväns mottagning vid 15:00 i Åsa och sedan börjar Amandas mottagning vid 17:00 och det är utanför Fjärås å dit går det inga bussar... Men har snäll familj så dom ska troligen köra mig till Åsa och sedan tar jag bussen till Fjärås å så hämtar någon mig där! Lite för rörigt för min smak men så kan de gå ;)


 

Av Saga Lindqvist - 3 juni 2013 20:53

Har legat och solat i skolan hela dagen idag och har bränt mig som satan... har dessutom en mycket tjusig "shortsrand" men den akn jag inte riktigt visa... vet inte riktigt hur bra man ser rödheten på bilden men är som en liten kräfta! ;)


 

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards