sagaannelie

Alla inlägg under juli 2013

Av Saga Lindqvist - 5 juli 2013 18:54

Varit på Ullared idag med Afrika gänget !

[Bild]

[Bild]

Av Saga Lindqvist - 3 juli 2013 23:18

Varit på Partille Cup även idag, dock har de regnat typ hela dagen men men.... 


 

Av Saga Lindqvist - 2 juli 2013 19:07

Har varit på Partille Cup med Evelina hela dagen å just nu sitter vi å slappar lite på donken haha ;) är intresse så sur som jag ser ut...

Av Saga Lindqvist - 1 juli 2013 21:34

Jag har så underbara vänner som hjälper och stöttar mig nu när jag mår som jag mår. Särskilt Evelina, Amanda och Emma som alla tre hjälper mig på olika sätt. Emma som verkligen säger rätt saker i situationen och som kan hjälpa mig och disskutera det som hänt och som jag kan lätta mitt hjärta till. Och Amanda som puschar mig att gå vidare och att se saken ur en synvinkel som får mig att se saker lite mer långsiktigt och även boostar min självkänsla när jag är nere på botten. Och fantastiska Evelina som varje dag försökt få upp mig ur sängen och gå ut eller gå på bio eller fika (även om inget funkade fören igårkväll) så fortsätter hon att försöka och finns där för mig, precis runt hörnet. Och när hon inte kunde få ut mig och jag sa att jag inte ville att hon skulle komma hit kom hon ändå hit med en ask choklad. Jag är otroligt tacksam över er mina fina vänner och det känns skönt att veta att ni verligen finns där om jag behöver er, så som jag finns för er. Jag älskar er!  


 

Av Saga Lindqvist - 1 juli 2013 12:29

Hej och förlåt för att jag inte bloggat. Men jag har mått skit sedan i onsdags å mår fortfarande inte alls bra av privata skäl... Så hoppas att ni förlåter mig för att jag inte bloggat och jag kan inte garantera hur mycket jag kommer blogga denna vecka, beror helt och hållet på hur jag mår! Men förhoppningsvis klarar jag att fortsätta som vanligt.... 


Hoppas ni har haft en bra vecka utan mig! ;)

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards