sagaannelie

Alla inlägg under december 2013

Av Saga Lindqvist - 18 december 2013 20:20

Fikade på Svenska lektionen idag i skolan! Älskar fika ;) Det var enda lektionen jag hade idag så det kändes ju väldigt meningsfullt! Men gick och simmade med Emma efter skolan så fick tränat lite iallafall! :)


 

Av Saga Lindqvist - 18 december 2013 18:24

Sitter och skriver på en uppsats som ska in imorgon och det blir bara bajs. Blir inte bra alls! Snackar bara massa skit och det hänger inte ihop alls! Lite ångest just nu hahah... dessutom sista uppgiften jag gör i kursen så vore ju bra om jag inte sabbade hela mitt betyg på sista uppgiften -.-

 

Av Saga Lindqvist - 17 december 2013 16:24

Nu har jag beställt hem en utav nyårsklänningarna! Gissa vilken det blev? ;)


1  2   3   4    5  

Av Saga Lindqvist - 16 december 2013 18:55

Av Saga Lindqvist - 15 december 2013 20:46

     

vet inte varför alla bilder blev snea :/

Av Saga Lindqvist - 15 december 2013 18:13

Vill ha någon utav dessa klänningar på nyår! MEN nu är alla antingen slutsålda eller i fel storlek -.- Hoppas att någon av dem kommer in igen. Dåligt om de inte gör det tycker jag!


     

   

Av Saga Lindqvist - 15 december 2013 16:57

Hur var du som fjortis? Var du fjortis? Jag har aldrig varit riktigt fjortis. Jag trodde att jag var fjortis och ville inget hellre än att vara det. Men jag misslyckades med det minst sagt! Varför jag ville vara det vet jag inte. Tror inte jag någonsin skulle lyckats vara fjortis. Särskilt inte på den tiden eftersom jag var så himla mesig, pryd, osäker och för snäll. Jag kunde inte vara "kaxig" eller gå runt som världes mest självsäkra person. Gick tillbaka å kollade på lite bilder från den tiden då jag försökte vara fjortis haha...Som sagt, misslyckat. Vet inte vad jag tänkte med   


             

Av Saga Lindqvist - 15 december 2013 15:38

Här är lite bilder på julklapparna ifrån tjejerna i fredags! Det är vi fyra som ska åka till Afrika ihop så vi bestämde att vi skulle köpa något som var bra inför det! Filmen är ju dock ett undantag men det var för att jag var med Emma när hon köpte julklapparna och då kom vi fram till att jag skulle få den istället! :)


       

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards