sagaannelie

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Saga Lindqvist - 12 februari 2013 12:45

Fick ett litet kärleksbrev från en läsare som var mycket gulligt, tack för det! :D tänker dock inte lägga ut här vad som stog i det men jag fick mängder av frågor också som jag har valt ut några att svara på!


Hur länge har du haft hål i din navel ? Lite mer än ett år!

Hur ofta byter du navel piercing ? Beror helt på vad jag ska ha för kläder på mig men kanske 4 gånger/månad 

Hur många navelsmycken har du sammanlagt ? 8 

Hur känns det för dig att ha långa smycken som sitter fast i naveln ? kliar det inte eller känns typ fastnar ? Nej det känns ingenting, förutom då om jag fastnar för de gör ju lite ont.. 

Kan du lägga ut en när bild på din mage och på den navelpiercingen du har nu ?

 

Vad ser du framemot mer i 2013 ? Främst sommaren och när jag fyller 18!

Hur tror du 2013 blir jämfört med 2012 för din del ? Bättre för hoppningsvis!

Hur går det för dig i skolan nu vilken linje på gymnasiet går du trivs du med den är du nöjd med schemat klassen är dina lärare bra hur långa dagar har du ? Det går bra och jag går vård och omsorg och jag trivs jätte bra! Schemat är okej och är nöjd med de flesta lärarna samt klassen, men självklart finns det ju folk man tycker mindre om...

Hur lång är du ? du ser rätt lång ståtlig ut ? 185cm! 

Om du vann 1 miljon vad skulle du göra då ? Spara de å sen köpa en lägenhet!

vad har du för sorts mobil och är du nöjd med den ? Har en samsung galaxy Ace och den funkar... 

Vad är det bästa du vet ? Mina vänner, min familj och choklad ;)

Av Saga Lindqvist - 12 februari 2013 12:00

 

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards