sagaannelie

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Saga Lindqvist - 1 april 2013 20:31

Någon mer än jag som blivit lurad idag? eller ni kanske föredrar att luras? Själv är jag sämst på att lura folk så det är inte ens någon idé att försöka. Men lättlurad! Det är jag! Min kusin ringde till mig när jag stog och borstade tänderna:


Kusin: Hej, vad gör du?

Jag: Hej, jag borstar tänderna, vad gör du själv?

Kusin: Nej ingenting, men du. Det står en björn i vår trädgård!

Jag: VAAA??

Kusin: Ja! Det står en brunbjörn i vår trädgård!

Jag: Va? är du seriös?

Kusin: Hahah jaa!!

Jag: Men va? du måste filma!! filma den!!!

Kusin: hhahahahahhahahahaha

Jag: ...de e första april idag va?....

Kusin: Hahaha jaa! Det märks att du är blondin!


jaa... man kanske inte alltid tänker så bra...


 

Av Saga Lindqvist - 1 april 2013 20:03

Var med pappa idag för att handla presenter till min syster, å då råkade jag handla lite jag med... Så först blev det två linnen och ett par skor med pappa. Och sen skulld jag åka med Amanda in till göteborg och kolla efter studentskor åt henne och det slutade med att jag köpte en väska... ajajaj....


             

 

Av Saga Lindqvist - 1 april 2013 18:47

Helt underbart vilket väder det är idag! Känns som om det verkligen är/håller på att bli vår nu! Å vad är då det bästa man kan göra en sån här dag? Jo, att ta en glass med bästa Amanda gosigos ! <3

1/4

Av Saga Lindqvist - 1 april 2013 12:00

 

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards