sagaannelie

Direktlänk till inlägg 3 januari 2014

JAG HAR ALDRIG

Av Saga Lindqvist - 3 januari 2014 18:20

Jag har aldrig haft trekant – dricker inte

Jag har aldrig tyckt jag är ful- dricker

Jag har aldrig varit missnöjd med min kropp- dricker

Jag har aldrig sagt till någon att jag hatar den - dricker, det har jag säkert gjort! Inget jag minns dock...

Jag har aldrig känt mig totalt oälskad- dricker

Jag har aldrig svalt efter avsugning-dricker

Jag har aldrig funderat på att ta mitt liv- dricker inte

Jag har aldrig provat någon sorts  drog- dricker inte

Jag har aldrig tänk på att skönhetsoperera mig!- dricker

Jag har aldrig ångrat att jag legat med någon- dricker

Jag har aldrig duschat med en kille jag inte varit tillsammans med- dricker inte

Jag har aldrig velat bo i ett annat land än sverige- dricker inte

Jag har aldrig haft djursex- dricker inte

Jag har aldrig varit i ett riktigt slagsmål.- dricker inte

Jag har aldrig badat naken- dricker

Jag har aldrig varit otrogen och ljugit om det!- dricker inte

Jag har aldrig saknat mitt ex- dricker

Jag har aldrig haft sex i mina föräldrars sovrum- dricker inte

Jag har aldrig spenderat mer än 3 dagar i sträck i min säng- dricker

Jag har aldrig varit gravid – dricker inte

Jag har aldrig kollat på gayporr …?- dricker

Jag har aldrig tänkt att jag skulle kunnat haft ett förhållande med en tjej?- dricker

Jag har aldrig blivit så besviken på en vän att jag inte längre vill ha denna som vän- dricker

Jag har aldrig mått dåligt över att vara singel- dricker

Jag har aldrig mått dåligt pga ett pågående förhållande- dricker inte

 
 
Lina

Lina

4 januari 2014 11:40

Jag har aldrig fuskat på ett prov.
Dricker, dricker inte?

http://daniielz.blogg.se

Saga Lindqvist

4 januari 2014 12:25

dricker inte

 
Ingen bild

Johanna

4 januari 2014 14:48

jag har aldrig varit så full att jag spytt??

Saga Lindqvist

4 januari 2014 23:50

Dricker

 
Ingen bild

nani

5 januari 2014 00:19

Jag har aldrig haft djursex hahahaha!!! undra om nån nånsin skulle svara ärligt på den

 
Ingen bild

de du

5 januari 2014 14:13

vad menar du med dricker o dricker inte??

Saga Lindqvist

6 januari 2014 10:48

Om jag dricker har jag gjort det om jag inte dricker har jag inte gjort det :)

 
cawon

cawon

5 januari 2014 21:08

damn girl! hittade nyss din blogg. grym är den!!bra med mycket bilder:). men om frågan hade varit. har du någonsin haft anal sex. hade du druckit på den?

http://cawon.blogg.se

Saga Lindqvist

6 januari 2014 10:47

Nej

 
Ingen bild

yvette

6 januari 2014 21:47

er du ikke redd for at folk du kjenner vil se for eksempel att du liker å svelge etter? jeg fordømmer absolut ikke men jeg ville aldri våge å skrive det på en blogg. du kan bare være mer komfortabel i deg selv enn jeg :)! Liker bloggen din:)!

Saga Lindqvist

7 januari 2014 00:39

Hejhej ! Frågan var inte om jag gillade det utan om jag hade gjort det :) Och det bryr jag mig inte så mycket om ifall någon jag känner vet, vad spelar det för roll liksom. Men alla är ju.olika självklart skulle jag inte vilja skriva ut väldigt privata grejer här på bloggen men man har ju olika åsikter om vad som är "för" privat.
Kul att du gillar min blogg ! :)

 
Ingen bild

yvette

7 januari 2014 19:06

oh unnskyld meg! kann lett bli feil når jeg leser på svensk. og jeg synes ikke det er for privat å si at du har gjort det. det finns blogger som forteller mye mer enn det.

 
Ingen bild

zalkin

9 januari 2014 20:40

Kul lista!.! Att du aldrig haft djursex var ingen överaskning. Den om bj däremot.
Ere standard att du sväljer? Eller typ baa när killen förtjänar det? Kanske var ett mistag en gång som aldrig sker igen. Sen borde du aldrig aldrig aldrig dricka till den andra frågan.

Saga Lindqvist

9 januari 2014 21:23

Haha beror helt på situationen faktiskt! :)

 
Ingen bild

zalkin

9 januari 2014 23:12

äckligt? Vet att det finns dom som gör det bara för att det förväntas av er. Både tråkigt och sjukt. Vi killar kan vara rätt sviniga ibland. eller har du inga bekymmer med det? schysst isf personligen tkr ja att det är som födelsedagen och jul på samma gång om tjejen väljer att göra det.

Saga Lindqvist

10 januari 2014 08:13

Haha nej jag tycker inte att det är så farligt faktiskt! Blir inte äcklad av det. Sen i och med att jag vet att många killar gillar det så har jag inget emot att göra det!

 
Ingen bild

zalkin

11 januari 2014 03:25

Inget emot säger du. Men ett one night, inte en chans att du sväljer honom eller? Förhållande köper jag. Annars är du för bra för att vara sann helt jävla enkelt. Ok personligt. Du behöver inte svara men hur många ggr har du gjort det ish?

Saga Lindqvist

11 januari 2014 11:55

Spelar faktiskt ingen roll. Dock har jag aldrig haft ett one night så har aldrig testat! Hur många gånger jag gjort det vill jag inte svara på :)

 
Ingen bild

zalkin

12 januari 2014 00:54

förväntade mig inget svar på det. ha i åtanke att det är nyttigt. så efter gymmet istället för en gainomax så. :p
kul att du verkar vara så jordnära! ska definitivt följa både bloggen och instagram nu!

Saga Lindqvist

12 januari 2014 11:56

Hahahaha Jaa jag ska tänka på det haha!
Åh va roligt att du tycker det! :D tack!

 
sacrificed

sacrificed

12 januari 2014 21:46

skön lista. ett tilägg då om man får. Ja har aldrig haft sex/oral sex den senaste månaden?! Drink or not to drink :D?

http://dayviews.com/Sacrificed

Saga Lindqvist

12 januari 2014 22:43

Drink

 
Ingen bild

sacrificed

13 januari 2014 09:01

aldrig svalt de senaste månaden? Dricker/inte. hur som så är någon kille världens lyckligaste för du är otroligt sexig å vacker.

Saga Lindqvist

13 januari 2014 09:38

Det vill jag inte svara på :)
Haha tack så mycket! :)

 
Ingen bild

sacrificed

13 januari 2014 13:24

Att inte vilja svara får nog många att tolka det som ett ja :p. Kul att det är så högt till tak hos dig ändå och du kan skriva om det mesta. Plus att du har mycke bilder på allt och på dig (du ser väldigt bra ut) gör denna bloggen väldigt intressant :).

Saga Lindqvist

13 januari 2014 18:33

Tack så mycket! Jätte kul att få lite respons! :)

 
Ingen bild

Amalia

14 januari 2014 14:44

hhaha killar asso! nyfikna rackare. inlägget stack ur mängder för de var lite fler kommentarer här.

Gillar bloggen :D du skriver kort och bra.

Saga Lindqvist

14 januari 2014 15:44

Haha jag vet det går inte att få stopp på dem! ;)
Tack så mycket, blir jätte glad att få höra det! :)

 
Ingen bild

skater-hampus

15 januari 2014 16:10

aldrig svalt efter sex??? Å då menar ja intee klockan sex:P

Saga Lindqvist

15 januari 2014 18:29

Dricker inte

 
Ingen bild

Robin

19 januari 2014 11:03

detta säger emot sig själv. Vi tar ett exempel:
Jag har aldrig haft djursex - dricker inte. Här antar jag att du talar sanning, och frågan lyder: jag har aldrig haft djursex, vilket du inte dricker på, alltså stämmer inte de. Det betyder ju att påståendet: jag har aldrig haft djursex inte stämmer vilket betyder att du har haft djursex haha.

Saga Lindqvist

19 januari 2014 12:31

Fast leken går ju ut på å dricka när man har gjort det

 
Ingen bild

claes

6 april 2015 13:34

jag har aldrig onanerat på offentlig plats?
jag har aldrig haft sex på offentlig plats?
:) :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 15:07

Jag gör ett sista försök att hålla igång bloggen. För att försöka lyckas med detta lite bättre tänkte jag att jag fortsätter blogga på en ny bloggportal. http://nouw.com/sagaannelie   Ge mig en sista chans och föllj mig där! ...

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 14:25

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9457992473"

Av Saga Lindqvist - 20 juli 2015 19:49


Idag har jag och min älskling månadsdag och därför blir det lite fusk i mitt icke godis ätande. Så min älskling kom med almonday tårta som han skurit till ett hjärta :D ...

Av Saga Lindqvist - 17 juli 2015 14:37

I tisdag bestämde jag Nora och pappa att vi skulle ta en liten tripp till Öland! Så det gjorde vi. På tisdagen gick vi ut å åt lite å sen åkte vi till den lilla stugan vi hittat å spelade lite kort innan vi gick å la oss. Sen på onsdagen åkte vi til...

Av Saga Lindqvist - 16 juli 2015 23:56

Här är lite bilder från babyshowern som jag höll i för Evelina och Jimmy i måndags! Mycket nöjd måste jag säga ;) ...

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards