sagaannelie

Direktlänk till inlägg 15 januari 2014

JAG HAR ALDRIG- SKRIV DIN FRÅGA BLAND KOMMENTARERNA!

Av Saga Lindqvist - 15 januari 2014 19:15

Märkte att det var många som uppskattade att jag gjorde "jag har aldrig". Fick in ett flertal frågor även efter inlägget. Så jag tänkte att jag kör en sån till men den här gången låter jag er läsare bestämma frågorna! Så skriv era frågor bland kommentarerna så svarar jag i ett inlägg någongång framöver!


                                                 
  

 
 
Ingen bild

hue

15 januari 2014 19:50

Jag har aldrig haft ett one night stand

 
Ingen bild

Anonym

15 januari 2014 21:18

Jag har aldrig använt en sexleksak

 
Ingen bild

richie

16 januari 2014 00:15

var beredd på att det blir endel sexfrågor bara. så jag tänkte vara lite orginell
Jag har aldrig snattat. en liten ynka godisbit från lösgodiset räknas.
Jag har aldrig ljugit i "Jag har aldrig". Inte bara på bloggen då utan även i andra sammanhang
Jag har aldrig varit jättekär i en kändis.

 
Ingen bild

cawon

16 januari 2014 00:59

Jag har aldrig velat slå en kompis på käften
Jag har aldrig varit kär i en lärare
Jag har aldrig sagt "ja har mensvärk" bara för att slippa idrotten
Jag har aldrig kysst en tjej

Jag har aldrig onanerat hemma hos en kompis
Jag har aldrig haft något (fingrar etc) där bak

 
Ingen bild

carl pedal

16 januari 2014 01:33

ja har aldrig råkat ha sönder något men låtsats som ingenting och hoppats att ingen ska märka
ja har aldrig fått orgasm
ja har aldrig googlat mitt eget namn

 
Ingen bild

calle

16 januari 2014 12:32

tror..jag kanske spamma dig.. men stod inte "max 3 frågor var" ..så här kommer en drös med frågor! :-D

Jag har aldrig vaknat upp i en finsk bastu brevid en svettig tjock farbror och tänk.. "Åå..fuck!! inte igen..okej..bara 5 minuter till! sen drar jag"

Jag har aldrig varit attraherad av en lärare/vikarie!

Jag har aldrig fisit i handen..sen luktat på den!

Jag har aldrig gått på gatan..och halkat..stukat foten..rest mig upp och låtsat som inget har hänt!

Jag har aldrig rotat i kompis/syster nattduksbord och hittat nått pinsamt!

Jag har aldrig skrattat så mycket det har kommit..lite..lite kiss!

Jag har aldrig satt mig på en kopiator och kopierat rumpan!

Jag har aldrig klätt mig i kläder för att få killar göra som jag vill!

Jag har aldrig ätit gulsnö!

Jag har aldrig visat mig i cam!

Jag har aldrig badat, fått en våg i ansiktet och när jag väl kommer upp till ytan insett att min bikini har åkt ner!

Jag har aldrig lagat mat som varit så misslyckad att jag var tvungen att slänga den!

Jag har aldrig känt mig som en medelålders tant med pappilotter i huvudet och bara haft på mig morgonrock och ätit frukost!

Jag har aldrig glömt att gå till skolan när det är en skoldag!

Jag har aldrig ljugit och sagt att jag inte ljugit när jag ljugit!

jag har aldrig sagt till en kille att han är söt/snygg bara för att va snäll och slippa hans tjat!

Jag har aldrig gett ut ett fejkat mobil nr!

Jag har aldrig lekt jag har aldrig leken för att mitt 5 bitars puzzel var för svårt!

Jag har aldrig cyklat..spottat så det har kommit på mig själv/någon annan

Jag har aldrig ätit en glass så den har gått av så jag fått äta en del av glassen som en fågelunge med huvudet rakt upp med munnen öppen full av glass!

Jag har aldrig gjort ett fejk konto/mail för att skriva elaka saker till någon annan!

Jag har aldrig vågat säga att fortfarande tycker Aron carter ( Nick i backstreet boys lille bror ) är den snyggaste killen som finns!

jag har aldrig pussat tvn/skärmen för en kille jag tycker om / tycker är snygg är på den!

Jag har aldrig ätit frukost efter kl 15.00

Jag har aldrig suttit och chattat med någon och insett att kl snart är 07 på morgonen..!

Jag har aldrig hoppat från 10ans i ett badhus!

Jag har aldrig gått fram till någon och sagt "Du...Du är fan det snyggste jag sett"


 
Ingen bild

jompa

16 januari 2014 12:34

ja har aldrig sugit av någon 2014?

 
tova

tova

16 januari 2014 13:41

Jag har aldrig gått en omväg på stan för att inte stöta på någon jag inte vill träffa
Jag har aldrig haft samma kläder 2 dagar i rad och hoppas ingen ska märka

http://chokladkakan.blog.se

 
cawon

cawon

16 januari 2014 14:51

jag har aldrig funderat på att ha analsex!
jag har aldrig sugit någon på en toalett!
jag har aldrig varit väldigt olyckligt kär!

http://cawon.blogg.se

 
Amanda

Amanda

16 januari 2014 18:39

Så härlig blogg!
Kika gärna in på min blogg där jag skriver mycket om mode, skönhet och såklart min vardag! Kram!

http://amandanygren.devote.se

 
Ingen bild

Anonym

16 januari 2014 18:44

Jag har aldrig skickat nakenbilder på mig själv

 
Ingen bild

claes

17 januari 2014 15:00

Kul initiativ.

Jag har aldrig fiskat, fått napp och slängt tillbaka fisken för jag tyckt synd om den
Jag har aldrig varit rädd för mitt liv
Jag har aldrig gråtit till Bambi
Jag har aldrig ätit något så äckligt att jag spytt
och självklart en mer vågad fråga eftersom de e jag har aldrig
Jag har aldrig låtit en kille komma på mitt ansikte

 
Ingen bild

Anononym

19 januari 2014 19:11

Jag har aldrig haft trekant

 
Ingen bild

nicklas

23 januari 2014 14:41

Jag har aldrig känt mig jääävligt snygg
Jag har aldrig lekt med elden

Jag har aldrig sprungit tills jag känt blodsmak i munnen
Jag har aldrig haft utmanande kläder och hoppats att läraren ger mig lite högre betyg

 
Ingen bild

adam

28 januari 2014 09:55

eftersom 'jag har aldrig' oftast präglas av en viss typ av frågor så blir det en sån
* jag har aldrig spelat in när jag gjort något i sexväg med någon annan

 
Ingen bild

nicke nyfiken

29 januari 2014 16:15

Jag har aldrig ramlat i vattnet med kläderna på
Jag har aldrig svimmat
Jag har aldrig somnat under en lektion
Jagvhar aldrig onanerat analt, själv eller att någon annan gör det
Jag har aldrig varit helrakad därnere
Muchas gracias!

 
Ingen bild

anna

2 februari 2014 20:35

hahah! hade en liknande på min fd.blogg och fick BARA sexfrågor. men det hade jag kanske räknat med. här verkar det vara 50/50 ändå :)

Saga Lindqvist

2 februari 2014 21:17

Ja! Man får nästan räkna med det! :)

 
Ingen bild

jonnie

4 februari 2014 01:37

Hitta hit via daywievs. fin blogg!!! kanske är för sent men gör ett försök.
*jag har aldrig gråtit mig till sömns, hemsk fråga ja vet.
*jag har aldrig haft kjol, men inga trosor
*jag har aldrig spelat intresserad även om jag inte varit det
*jag har aldrig deepthroatat (kuk så långt ner i munnen man kan haha)
*jag har aldrig skrattat vid helt fel tillfälle

 
AldrigSpelet.se

AldrigSpelet.se

4 april 2014 22:06

Ni kan spela det online på http://AldrigSpelet.se :)

http://aldrigspelet.se

 
Ingen bild

Elin

16 april 2014 00:24

JAG HAR ALDRIG tips-
Googlat mitt egna namn?
fått stånd i skolan?
kysst någon?
haft sex?
Läst någon annans dagbok?
Haft sex utomhus?
Blött igenom på en offentlig plats
Snattat något?
Använt en sexleksak?
Somnat under en lektion?
Haft sex med fler än 1 samtidigt?
Varit tänd på någon i detta rum?
kollat porr?
tänt på min kompis morsa eller farsa?
legat mig till ett jobb?
legat med ett fan?
ljugit för att få någon i säng?
stött på en kompis partner?
haft sex i luften?
gått fram till någon och sagt "Du är fan det snyggste jag sett"?
Hört mina föräldrar ha sex?
Hoppat från 10ans i ett badhus?
Skickar nakenbilder på mig själv?
haft sex utomhus?
Varit kär i en lärare?
Jag har aldrig fantiserat om att jag har haft sex med någon på jobbet?
onanerat på en offentlig plats?
fantiserat om att ha sex med en lärare?
rakat bort allt könshår?
gillat nån det här året?
varit otrogen?

 
Ingen bild

Hej

31 maj 2014 15:33

Pekleken -frågor för festen
Hånglar sexigast?
Har sex sexigast?
Vem har vildast sex?
Onanerar oftast?
Får flest killar?
Kommer bli snyggast som gammal?
Skulle kunna gå utan trosor/kalsonger till en fest?
Sminkar sig mest?
Är bäst på oralsex?
Har störst chans att bli prostituerad?
Är fåfängast?
Har finast röv?
Sminkar sig mest?
Är generösast?
Har finast kropp?
Har legat med flest?
Har sexigast underkläder?
Kysser bäst?
Är snålast?
Tänker oftast på sex?
Skrattar mest?
Sjunger bäst?
Har snyggast klädstil?
Blir lättast full?
Tänker oftast på sex?
Skulle lättast kunna få till det ikväll?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 15:07

Jag gör ett sista försök att hålla igång bloggen. För att försöka lyckas med detta lite bättre tänkte jag att jag fortsätter blogga på en ny bloggportal. http://nouw.com/sagaannelie   Ge mig en sista chans och föllj mig där! ...

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 14:25

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9457992473"

Av Saga Lindqvist - 20 juli 2015 19:49


Idag har jag och min älskling månadsdag och därför blir det lite fusk i mitt icke godis ätande. Så min älskling kom med almonday tårta som han skurit till ett hjärta :D ...

Av Saga Lindqvist - 17 juli 2015 14:37

I tisdag bestämde jag Nora och pappa att vi skulle ta en liten tripp till Öland! Så det gjorde vi. På tisdagen gick vi ut å åt lite å sen åkte vi till den lilla stugan vi hittat å spelade lite kort innan vi gick å la oss. Sen på onsdagen åkte vi til...

Av Saga Lindqvist - 16 juli 2015 23:56

Här är lite bilder från babyshowern som jag höll i för Evelina och Jimmy i måndags! Mycket nöjd måste jag säga ;) ...

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards