sagaannelie

Direktlänk till inlägg 26 januari 2014

I huvudet på.mig:

Av Saga Lindqvist - 26 januari 2014 17:04

 
 
Ingen bild

adam

26 januari 2014 20:14

Calling you ugly isn't even an insult, it's just a huge fucking lie.
Låt inte något eller någon få dig att känna sådär! Du är väldigt vacker och värd mycket mer!

Saga Lindqvist

26 januari 2014 21:10

Tack så mycket, det värmer! :)

 
Ingen bild

Alex

26 januari 2014 21:23

Tycker ärligt det är rätt elakt av dig att ens nämna att du tycker såhär när det för det första inte ens är sant och dom som ser sämre ut än dig (vilket är MÅNGA) kommer känna att de sjunker i utseende.
Du är en riktigt vacker tjej. Älskar ditt hår och dina ögon. Du har även riktigt fin kropp vilket är ett stort +.
Du ska ALDRIG känna såhär och jag hoppas du lär dig det nu.

Saga Lindqvist

27 januari 2014 07:20

Jag anser inte att det är det minsta elakt faktiskt. Jag har lika stor rätt som alla andra att vara missnöjd. Och nu är det så att allt som oftast är jag missnöjd med mitt utseende. Inte min kropp den är jag ganska nöjd med. Men jag anser att jag inte har ett vackert ansikte och då har jag lika stor rätt att säga det som någon annan.
Tack, men jag kan inte styra över hur jag känner. Kan inte bara bestämma mig för att tycka att jag är vacker.

 
Ingen bild

adam

27 januari 2014 20:37

Såklart man får ha en dipp i självförtroendet trots att man är vacker! Tror Jennifer Lawrence, Sophie Turner och insert random hot girl kan se sig själv i spegeln och känna "faaan". Sen är det obefogat, även här. Men att säga att det är elakt är fel. Snarare bara väldigt naturligt då man som kvinna blir bemött och ständigt påmind om hur viktigt skönhet är i vårt samhälle.

Saga Lindqvist

27 januari 2014 20:42

Tack så mycket för förståelsen! Känns jätte skönt att någon håller med och förstår hur jag tänker! :)

 
Ingen bild

calle

29 januari 2014 02:03

Inte fint ansikte?

Skall inte säga något annat än din kropp..passar dig..och skulle passa många andra där ute med!

Men det är som du själv säger..utan ett vackert face. .så sitter man där. .

Nice body, ugly face. .inte kul! !

Men i ditt fall.. du har ju "alles! ":-)

Ditt leende, dina ögon..dom får en att smälta. Känns som att man skulle stamma lite om man fick träffa dig...

även fast jag är lite äldre och kille..så skulle det vara som jag rodna, fnissa..och inte riktigt våga titta på dig!

Du är verkligen skit snygg!

Och när man läser din blogg..så blir man lite varm i hjärtat. .för man begriper ju att du inte bara är ett utseende. .utan jävligt trevlig och gullig som person också!

Låter jätte klyschigt. .men om du vill kan jag va din groda!

Groda tänker du nu.. precis just det..GRODA!

I alla "Sagor" har ju prinsessorna en stilig prins. .men då jag inte är någon 10a som du..kan du ju pussa på mig tills du hittat honom! :-D

Förlåt..men det var en av det bästa klyscha raggningrepliker jag fått in tror jag!

Hoppas att du mår bättre, dvs inte tänker så lågt om dig själv! Du är värd så mycket mer!

Sköt om dig snygging!

Kram Calle

Saga Lindqvist

29 januari 2014 08:24

Tack så hemskt mycket! Blev verkligen jätte glad av din kommentar! Den värmde otroligt!
Kram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 15:07

Jag gör ett sista försök att hålla igång bloggen. För att försöka lyckas med detta lite bättre tänkte jag att jag fortsätter blogga på en ny bloggportal. http://nouw.com/sagaannelie   Ge mig en sista chans och föllj mig där! ...

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 14:25

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9457992473"

Av Saga Lindqvist - 20 juli 2015 19:49


Idag har jag och min älskling månadsdag och därför blir det lite fusk i mitt icke godis ätande. Så min älskling kom med almonday tårta som han skurit till ett hjärta :D ...

Av Saga Lindqvist - 17 juli 2015 14:37

I tisdag bestämde jag Nora och pappa att vi skulle ta en liten tripp till Öland! Så det gjorde vi. På tisdagen gick vi ut å åt lite å sen åkte vi till den lilla stugan vi hittat å spelade lite kort innan vi gick å la oss. Sen på onsdagen åkte vi til...

Av Saga Lindqvist - 16 juli 2015 23:56

Här är lite bilder från babyshowern som jag höll i för Evelina och Jimmy i måndags! Mycket nöjd måste jag säga ;) ...

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards