sagaannelie

Direktlänk till inlägg 29 januari 2014

1 vecka!

Av Saga Lindqvist - 29 januari 2014 18:03

Ja.. Nu är det bara en enda vecka kvar tills jag är påväg till Zanzibar. Om en vecka vid den här tiden befinner jag mig i Amsterdam för mellanlandning... Det är helt sjukt vad fort tiden går! Känns som om det bara var ett par dagar sedan jag gjorde inlägget om att det var två veckor kvar. Funderar mer och mer på hur länge jag faktiskt ska vara där nere, kan knappt förstå det!

 
 
Ingen bild

Calle

29 januari 2014 23:13

Packat klart?

Hur mycket kommer ni jobba och hur mycket får ni ledigt?

Va kommer bli roligast tror du?

Vad kommer att bli svårast?

Hur lång tid tar resan? Och va har du för saker med dig för att göra den roligare?

Kram Calle

Saga Lindqvist

30 januari 2014 07:49

Jag har nästan packat klart, lite grejer kvar.
Vi jobbar på barnhemmet i 3,5 veckor
Jag vet faktiskt inte vad som kommer bli roligast...
Svårast blir att anpassa sig efter hur de lever på barnhemmet!
Hela resan tar 5,5 veckor!
Vi har med oss massa olika små frågespel, böcker mm.
Kram!

 
Ingen bild

Calle

30 januari 2014 21:21

Kommer ni jobba hela dagar eller hur ser schemat ut?

Vet du inte va som kommer bli roligast? Ser du inte fram emot något speciellt?

Hur lång flyttas har ni ner?

Kommer ni bo på barnhemmet medan ni jobbar?

Kram Calle

Saga Lindqvist

30 januari 2014 22:26

Om vi fattat rätt kommer vi jobba från 7 på morgonen till 9 på kvällen.

Jag ser fram emot hela resan och speciellt att träffa de små barnen!

Hur lång vad?

Ja vi kommer att bo på barnhemmet medans vi jobbar

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 15:07

Jag gör ett sista försök att hålla igång bloggen. För att försöka lyckas med detta lite bättre tänkte jag att jag fortsätter blogga på en ny bloggportal. http://nouw.com/sagaannelie   Ge mig en sista chans och föllj mig där! ...

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 14:25

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9457992473"

Av Saga Lindqvist - 20 juli 2015 19:49


Idag har jag och min älskling månadsdag och därför blir det lite fusk i mitt icke godis ätande. Så min älskling kom med almonday tårta som han skurit till ett hjärta :D ...

Av Saga Lindqvist - 17 juli 2015 14:37

I tisdag bestämde jag Nora och pappa att vi skulle ta en liten tripp till Öland! Så det gjorde vi. På tisdagen gick vi ut å åt lite å sen åkte vi till den lilla stugan vi hittat å spelade lite kort innan vi gick å la oss. Sen på onsdagen åkte vi til...

Av Saga Lindqvist - 16 juli 2015 23:56

Här är lite bilder från babyshowern som jag höll i för Evelina och Jimmy i måndags! Mycket nöjd måste jag säga ;) ...

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards