sagaannelie

Alla inlägg under februari 2015

Av Saga Lindqvist - 13 februari 2015 09:32

Jag orkar inte... Haha jag skulle enligt mitt schema idag ha seminarium kl 9. Så jag gick upp vid halv 7 för att hinna till skolan i tid. Ville inget hellre än att liga kvar i sängen å gosa med Tobias men måste man upp så måste man. Sen när jag var på tåget så var det ingen annan från min grupp där. Men jag antog att dem nog hade tagit ett tidigare tåg för att slippa stressa. Sen när jag kommer till skolan så är det två grupper där som går in i ett klassrum för att ha seminarium. Men inte va det min grupp inte... Så skrev till min grupp å frågade om vi inte skulle ha seminarium kl 9. Nejdå. Vi ska ha det 10:45. Så ni sitter jag här i skolan å väntar....

Av Saga Lindqvist - 11 februari 2015 19:44

Försökte mig på sån där nail art där man droppar nagellack i vatten å stoppar ner fingret å får as coolt mönster på nageln! Mitt försök blev dock inte så lyckat...

Ett exempel på hur det ska se ut

Mitt resultat

Av Saga Lindqvist - 11 februari 2015 00:29

Bjudit Evelina och Jimmy på middag idag, smördegsinbakad fläskfilé med potatisgratäng! Fint skare va ;) dock är det en gas spis här så det var inte helt lätt...

Av Saga Lindqvist - 9 februari 2015 21:00

Äter glass och ser på American horror story :D

Av Saga Lindqvist - 9 februari 2015 14:03

Pluggeliplugg!! Ligger i sängen å pluggar, målet för dagen är att läsa ut denna boken samt ett kapitel ur en annan bok. På fredag är det seminarium och nästa vecka tenta så känner att jag har extremt mycket att göra för tillfället. På fredag ska dessutom Jah och ett gäng kompisar ut på krogen och på lördag är det alla hjärtans dag så då blir det intw mycket plugg... Imorgon har jag också fullt upp då Evelina å Jimmy kommer på middag och på torsdag kommer Emma och Erik på middag... Vet inte riktigt hur jag ska lyckas lappa ihop allt detta men det får väl gå antar jag ;)

Av Saga Lindqvist - 8 februari 2015 19:24

Har tacokväll med Tobias och hans kompis, gott! Dock är jag väldigt mätt å jag har inte ens ätit en :/

Av Saga Lindqvist - 7 februari 2015 20:01

Har lite melodifestivalenmys med älsklingen! Jag gillar ju det men det gör väl kanske han hehe... Men han är snäll som kollar med mig :D

Av Saga Lindqvist - 7 februari 2015 10:54

Igår tyckte jag att man såg jätte bra på alla bilder men nu är jag tveksam Haha! Men jag lägger upp dem ändå ;)

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards