sagaannelie

Alla inlägg under september 2011

Av Saga Lindqvist - 7 september 2011 20:08

Hahahah det är ju inget idol idag! SMARTA jag!!!! aja , jag får väl hitta på något annat typ städa mitt rum... det kan behövas eller vad tycker ni? ;)

 

Av Saga Lindqvist - 7 september 2011 19:56

Har tränat yoga idag :) Ska försöka göra yoga varannan dag och sit-ups varannan , för att komma i form lite ... ;) Förhoppningsvis får jag plattare mage! :) 

Sov hemma hos mina kusiner igår, vilket jag kommer göra varje tisdag , så antagligen kommer jag inte att blogga på tisdagar eftersom dom inte har trådlöst :/

Men ni överlever nog ;) Nu blir det idol så hörs sen / imon! 


 

Av Saga Lindqvist - 5 september 2011 16:20

Vaknade 2 minuter innan min buss skulle gå. Kul! otroligt nog hann jag med den  

Sen var det kö på motorvägen , vilket gjorde att jag fick springa till pendeln för att hinna med den... Dessutom regnade det så jag blev jätteblöt. Framförallt mina skor... Lite hål under dom (A) Sen hade vi idrott och då skulle vi ut och orientera i skitvädret... Det var Frivilligt, man kunde vara inne och ha teori med , men de tycker jag är tråkigt x) Så jag och typ 6 tjejer till från klassen gav oss ut i regnet... Duktigt av oss va ? :D Sen var min sista lektion inställd så vi fick läxa, men det var ju iochförsig ganska skönt att komma hem tidigare, Men när jag jag hade satt mig ner på pendeln kom jag på att jag inte stämplat in kortet . Reste mig upp och gjorde det sedan skulle jag sätta mig igen men hamnade på golvet! Tänkte inte på att det var en stol som fällde upp sig när man reste sig......


   

Av Saga Lindqvist - 3 september 2011 23:25

Hemma från stan nu... Följde med Evelina och Carro in till stan för att carro skulle ta tåget mot Vara. Det visade sig att det inte gick något tåg förren imorgon -.- Så hon fick följa med tillbaka igen och sova hos Evelina... Jag bestämde mig iaf för att köpa en latte och en croissant medans vi vänta på bussen. Det skulle jag INTE ha gjort. Jag tog en liten kopp och satte i kaffemaskinen. Tryckte på Latte men blev fundersam när koppen var full och det bara var skum i. Insåg då att jag tryck på STOR latte -.- Detta resulterade i att det rann över och jag fick hälla ut lite för att kunna få plats med mjölk och socker. Det tog mig minst 2 minuter att få på locket och jag betalade för en stor latte. När vi gick och satte oss på en bänk för att vänta på bussen Skulle jag öppna locket för att hälla i mjölken och sockret. Spillde ut massa kaffe på benen.. AJ!!! blev arg och slängde latten i närmaste papperskorg. Riktigt onödiga pengar!!!

Av Saga Lindqvist - 2 september 2011 20:56

Det blev inget fredagsmys.... Trodde att vi skulle kolla på typ dobidoo (stavning ? )

Men mina föräldrar skulle tydligen kolla på fotboll :/ Vilket jag inte vill se på så.. aa det blev en urtrist fredag.... Men men , kanske lördagsmys istället...

Av Saga Lindqvist - 2 september 2011 17:56

Fredag idag :)

Gött ;) Åkte med söta Amanda från skolan idag , hon vela som fan ;9 sedan såg vi något som man nog inte vill se mitt i stan x) Men ska nog inte berätta vad ;) 


Ikväll blir det fredagsmys med familjen! :D Kanske gör ett inlägg till ikväll men får se ;) Vad ska ni göra ikväll? :)


Btw, jag sov till halv sju imorse :/ skulle ställa klockan på halv sex men tänkte fel och ställde den på halv sju -.- typiskt mig!!! Hann med bussen iaf så jag kom i tid till skolan men hann inte sminka mig så  jag fick göra det på bussen.... :/


 

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards