sagaannelie

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Saga Lindqvist - 16 juni 2011 20:55

Heej igen :P


Jag har bestämt mig för att eftersom min syster Nora kylde ner mig i två timmar tidigare så kan jag unna mig lite "torsdags mys" :D så det blir en påse OLW potatis chips en Franks och "grown ups" :D puss <3

 

Av Saga Lindqvist - 16 juni 2011 17:59

Heej :D


Jag åkte aldrig till farmor idag ... Men jag åkte ner till badbryggorna med Nora och Mimoza :) Jätte mysigt faktiskt :P

Förutom att Nora drog sina fötter mot/på mig så jag var tvungen att vara nere i det svin kalla vattnet i typ 2 timmar (jag har fotfobi det är som om ngn tar en spindel mot någon som har spindelfobi)  


Men utöver det var det mysigt :D


Osminkad/nybadad...

     

Av Saga Lindqvist - 16 juni 2011 01:26

Hahhaha jag känner att det vore en bättre idé om jag sov just nu men jag e som jag e! har man sommarlov så ska man allt vända på dygneet! ;) Har jag inte rätt? :P

Jaja tänkte att jag bara skulle göra ett inlägg eftersom det var ett tag sen sist?

Men det har typ inte hänt ngt alls sen sommarlovet börja eftersom ingen av dom jag brukar umgås med har kunnat ses... men imorron funderar jag iaf på att åka och hälsa på farmor men kanske inte med tanke på att jag lär vakna ganska sent.... idag vakna jag ju halv 2 :O eller igår kanske man får säga nu då? ;)

Men jag får se hur jag gör... godnatt <3

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards