sagaannelie

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Saga Lindqvist - 17 juni 2011 21:54

heej :D

Har precis kommit hem från liseberg där jag kollade på... : Eric Saade !!!


Eric Saade in my  










Eric var såååååå grym :D Jag kan säga att han har ett nytt fan ;D Jag gillade inte honom så innan men jag är såååå kääääääääääär :D Innan han kom in på sen gick hans lillebror omkring halvt bakom halvt på scenen :D han var sjuukt söööt :D Jag tror iaf att det var hans lillebror? I vilket fall så är jag numera ett Eric Saade fan ;)       Jag var där med min lillasyster. våra föräldrar var också inne på liseberg men dom gick bara runt där :) Träffade Evelina där i folkmassan också :D    Men innan vi åkte till liseberg och    Eric Saade  var vi och lämna en TV vid min brors replokal :) fattar inte vad dom ska med en tv till men jaja :) Dom var inte där när vi kom så vi gick ut i solen och väntade :)



Nora har solen i ögonen på bilden därav ansiktsuttrycket ;)

      

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards