sagaannelie

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Saga Lindqvist - 15 januari 2012 17:37

Har verkligen jätte tråkigt just nu :( Har inget att göra! Hade tänkt åka till min farmor och hälsa på henne lite idag men min faster fyller ju år idag och då är ju farmor där! 


Ska kolla upp om det fungerar att bada i en simhall imorgon... Vi ska ha det på idrotten (simning alltså) och jag vill jätte gärna vara med på det! Men så piercade ju jag naveln för lite mer än 2 veckor sedan så inte helt säker på att jag får vara med :( Men som sagt ska kolla upp det nu ! 

Av Saga Lindqvist - 15 januari 2012 12:58

Jag är nog den snällaste systern ever! ;) satt på mitt rum när min bror kom in och frågade om jag visste hur man satte igång tv:n... gick och hjälpte honom med det och när jag skulle gå sa han stanna! vänta här! så gick han upp. sen kom han ner och satte sej och bad mig hämta en öl till honom, efter att jag lyckats hämta den rätta som han ville ha , bad han mig hämta en annan låda med öl. och hans kompis bad mig hämta en öl åt han ur den svarta väskan på golvet. det lågh typ 4 svarta väskor på golvet -.- Satt med dom resten av kvällen typ. Och kvällen slutade med att jag bäddade deras sängar..... 


 

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards