sagaannelie

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Saga Lindqvist - 26 januari 2012 19:54




 



Lite svårt att se kanske eftersom bakgrunden är så mörk... Men jaja!

Av Saga Lindqvist - 26 januari 2012 17:54

Ingen lyckad hemresa idag asså. Först när jag gått på bussen och kollar ut genom fönstret står det någon och spyr som en fontän utanför. Blev sjukt illamående. Sedan kom det en man som läste på en liten papperslapp och kollade förvirrat på bussen. Han klev på bussen och gissa var han satte sig? i förarsätet... Blev en aning rädd redan där. Sedan började han köra och han hade ingen koll alls utan tvärstannade typ hela tiden och körde lite på fel sida vägen i svängarna. Sedan när jag kollade i spegeln och såg honom ser han helt förskräckt ut och viskar massa saker för sig själv som typ "detta kommer gå åt helvete"... Sedan pratade han med en annan busschaufför i den där walkie-talkie grejen om en knapp. Han fattade ingenting utan sa  bara: "men jag löser det" . Snacka om att jag var glad över att få sätta fötterna på marken efter att ha suttit på den bussen....



Jag vet att jag står i ett väldigt fräscht rum för fotografering... (skoltoaletten)


    

Av Saga Lindqvist - 26 januari 2012 07:36

Sitter på tåget påväg till skolan nu, första lektionen innehåller taktil massage , as gött! Min brors arm var bara stukad som tur var, lyssnar på du och jag under täcket baby och väntar på att jag ska vara framme ...

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards