sagaannelie

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Saga Lindqvist - 4 februari 2012 21:45

Asså melodifestivalen... Låtarna är så sjuuukt kass! Loreens låt var bra, dead by aprils helt ok. sedan va de inget "värdigt" att ha med... Den där torsten flink va ju skit läskig! Men det är ju bra programledare iallafall!!!!


Btw.... Min nagel är ett skräckexempel av en bruten nagel..... jag låter väldigt fjompig, jag vet... men jag älskar mina naglar!!!


 

Av Saga Lindqvist - 4 februari 2012 20:02

Utöver toppen och arbandet som jag hade på mig igår, köpte jag även en klänning! Jag tycker att den är helt underbart fin! :D Va tycker ni? hiss/diss? :)


Nu blir det melodifestivalen eftersom jag e en sån svenne! ;)


 

Av Saga Lindqvist - 4 februari 2012 16:45

Bjuder på två bilder från igår när jag och min kusin fixade presenten.... Vi skulle sätta oss i busskuren och blåsa upp ballonger... när vi var vid hållplatsen vi skulle av vid sa min kusin nej vi kan lika gärna gå av på nästa...mhmmmm... Men men, det gick iallafall! Så vi satt i busskuren och blåste upp ballonger... Jätte trevlig kväll för övrigt och vi bada badtunna/jacuzzi.... As nice! Har dock inga bilder från resten av kvällen men jaja...


   

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards