sagaannelie

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Saga Lindqvist - 14 februari 2012 22:49

Har någon svaret på varför man blir kär? Jag gillar en kille som jag varit intresserad av sedan första gången jag såg honom... "kärlek vid första ögonkastet" ;) hahah nej men jag skulle kanske inte säga att jag är kär men ni vet känslan när man upptäcker sig själv med att sitta och stirra på en person och sitta och le? eller när det känns som om någon häller en hink med is i magen på dig när du ser en person? Så känns det.... vet inte om jag gillar det riktigt men så är det! Men det roliga är att jag knappt pratar med honom även om jag ser honom nästan varje dag... *shame on me* Jag vet inte hur det är möjligt att känna så för en person som man inte känner alls. Men jag kan bara inte sluta tänka på honom. Förmodligen är det väl inte ömsesidigt men men, sånt är livet, man kan ju alltid hoppas ! Tar man aldrig en chans lär det inte hända något heller, tog en chans, eller ska jag säga risk?, idag... Kommer förmodligen näst intill avlida när jag ser honom nästa gång.... Ska jag vara ärlig, så vet jag inte varför jag berättar om detta... menmen , ni slipper detaljerna iallafall! ;) Jag tror det är många som känner igen sig i den här situationen och när det ändå är alla hjärtans dag tycker jag att man har rätt att göra lite crazy och inte så välplanerade saker... håller ni inte med?

Hoppas ni hade en bra alla hjärtans dag.


 

   

Av Saga Lindqvist - 14 februari 2012 18:31

Har bytt från pretty little liars till gossip girl nu! gud vilken nörd jag e, bara ligger och kollar på massa serier hela dagarna? och idag på alla hjärtans dag?! har ingen särkild att spendera dagen med ändå forever alone ;)  nej men har en alla hjärtansdag grej att göra idag, tack vare er läsare!   


 ------------>       

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards