sagaannelie

Alla inlägg under september 2012

Av Saga Lindqvist - 28 september 2012 22:40

Jag ska alltså till Afrika om ett år! om allt går enligt planerna vill säga... men det hoppas vi på! Ska dit och göra 4 vekors praktik på ett barnhem/sjukhus med tre tjejer från klassen. 

Eftersom ingen gissat rätt så länkar jag istället bloggen där vi skriver om vårt arbete för att ta oss till Afrika. Så gå in på den och följ vår resa mot vårat mål!


http://vrtafrika.blogg.se/


Ni kan även hitta länken under kategorin länkar längre ner på sidan!



Av Saga Lindqvist - 28 september 2012 21:27

Fick studiebidraget idag, vilket nu nästan är slut... Det blev en dounut, hårspännen för att sätta upp en dounut, svarta byxor, nagellack, strumpor och smink. Tror de va allt... :)

Av Saga Lindqvist - 27 september 2012 19:08

Någon gissning på vart jag planerar att åka om ett år? Och vad jag ska göra? Avslöjar imorgon vad det är, och fram tills dess: gissa på!!! rätt svar vinner en länk! :)


 

Av Saga Lindqvist - 25 september 2012 22:08

Köpt fyra nya piercingar av en kompis idag! Lr... Köpt å köpt... MAn kan väl säga att jah köpt dom på kredit... ;)

Av Saga Lindqvist - 25 september 2012 06:54

Sitter på bussen och äter äpple med en skedkniv. Det är jätte svårt kan jag tala om.

Av Saga Lindqvist - 20 september 2012 19:13

Vi orienterade i skolan idag å jag sprang med två tjejer som är vana vid att springa. Det vill säga att dom springer fort långt. Å jag är så sjukt stolt över mig själv att jag lyckades springa med dom hela vägen runt! Dock sprang jag ca 10 meter bakom, vifta med armar å ben som en idiot, sprang med tungan utanför och flåsade värre än en hund som sprungit en mil en sommardag. Fin jämförelse va? ;) de bästa stunderna idag var när dessa två tjejer diskuterade kartan och åt vilket håll vi skulle för då hade jag möjlighet att andas i ca 5 sec!

Av Saga Lindqvist - 18 september 2012 18:22

Prenumererar ju på solo och nya veckorevyn seb tidigare men idag fick jag även en tidning från Åhléns samt tre rabatt kuponger. Med nya veckorevyn medföljde en mascara ! :)

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards