sagaannelie

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Saga Lindqvist - 4 oktober 2013 20:43

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.


Just nu skulle jag mer än något annat vilja ha möjligheten att använda p-piller! Jag kan inte göra det nu pga att det skulle ge ökad risk för bröstcancer pga att vi har det i släkten. Så just nu har jag en kopparspiral och det är ett helvete! Har sjukt ont och har mens i över 1,5 vecka när jag har det. Sjukt jobbigt! 


 


*gammal bild.* Hade inget att ta kort på som passade till inlägget :/

Av Saga Lindqvist - 4 oktober 2013 19:40

Kanelbullens dag idag! Det resulterade i att jag gick å köpte nio kanelbullar. Så nu ska här drickas kaffe á la saga och ätas kanelbulle! 


     

Av Saga Lindqvist - 4 oktober 2013 17:39

Betyg B?

Va har du för betyg?

 


Det beror på hur du menar! Om du menar vad det är för betygssystem på så jag GY11 och därför är betygskalan F-A Där F är inte godkänt och A är högsta betyg! 


Men om du däremot menar vad jag har för betyg i mina kurser så har jag faktiskt ganska höga betyg! Har avslutat 14 kurser varav 2 fick betyget C det ena av dom var idrott så det är jag nöjd med! Det andra kan dra åt helvete för jag kunde kursen och rättade läraren (med risk för att låta som en pluggis) och var värd ett högre betyg! 6 av betygen var B och 6 var A!


 

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards