sagaannelie

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2013

Svar på tal!

Av Saga Lindqvist - 4 oktober 2013 17:39

Betyg B?

Va har du för betyg?

 


Det beror på hur du menar! Om du menar vad det är för betygssystem på så jag GY11 och därför är betygskalan F-A Där F är inte godkänt och A är högsta betyg! 


Men om du däremot menar vad jag har för betyg i mina kurser så har jag faktiskt ganska höga betyg! Har avslutat 14 kurser varav 2 fick betyget C det ena av dom var idrott så det är jag nöjd med! Det andra kan dra åt helvete för jag kunde kursen och rättade läraren (med risk för att låta som en pluggis) och var värd ett högre betyg! 6 av betygen var B och 6 var A!


 

 
 
Ingen bild

Micke

5 oktober 2013 18:46

Undrade mest va b var för betyg. Är för "gammal" för sådana nymodigheter. Missat att dom ändrat betygskalan..är det bra eller konstig av mig?

För att inte vara plugghäst så är du sjukligt duktig! Främst jävligt snygg! :-)

Kram

Saga Lindqvist

6 oktober 2013 20:21

Okej ! Vet inte riktigt hur du missat det men inte lätt att ha koll på allt !

Jag har väldigt lätt för.mig i skolan :)
Tack så mycket !

 
Ingen bild

Nicke

6 oktober 2013 20:45

Grymma betyg ju! Fortsätt i den banan.

 
Ingen bild

Micke

6 oktober 2013 23:53

Tydligen inte. .samtidigt kunde jag inte bry mig personligen mindre om hur betygen var utformade nu, när man jobbar och betyg kvittar helt! Dock är det ju kul att man är med i samhället. .så lite eloge att jag har så dålig koll!

Fortsätt att va lika duktig så du kan bli va du vill och slippa bli modell! Bättre att skaffa dig en kille med fotointresse så får du egot boostat ändå!

Säger inte modeller har dåliga betyg. .men känns inte som det är ett jobb man skall satsa på att bli.. framför allt inte om man kan bli vad som helst!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 15:07

Jag gör ett sista försök att hålla igång bloggen. För att försöka lyckas med detta lite bättre tänkte jag att jag fortsätter blogga på en ny bloggportal. http://nouw.com/sagaannelie   Ge mig en sista chans och föllj mig där! ...

Av Saga Lindqvist - 16 december 2015 14:25

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9457992473"

Av Saga Lindqvist - 20 juli 2015 19:49


Idag har jag och min älskling månadsdag och därför blir det lite fusk i mitt icke godis ätande. Så min älskling kom med almonday tårta som han skurit till ett hjärta :D ...

Av Saga Lindqvist - 17 juli 2015 14:37

I tisdag bestämde jag Nora och pappa att vi skulle ta en liten tripp till Öland! Så det gjorde vi. På tisdagen gick vi ut å åt lite å sen åkte vi till den lilla stugan vi hittat å spelade lite kort innan vi gick å la oss. Sen på onsdagen åkte vi til...

Av Saga Lindqvist - 16 juli 2015 23:56

Här är lite bilder från babyshowern som jag höll i för Evelina och Jimmy i måndags! Mycket nöjd måste jag säga ;) ...

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards