sagaannelie

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Saga Lindqvist - 4 februari 2014 10:00

 

Jag har aldrig badat, fått en våg i ansiktet och när jag väl kommer upp till ytan insett att min bikini har åkt ner!-Dricker
Jag har aldrig lagat mat som varit så misslyckad att jag var tvungen att slänga den! Dricker inte
Jag har aldrig känt mig som en medelålders tant med pappilotter i huvudet och bara haft på mig morgonrock och ätit frukost!- Dricker
Jag har aldrig glömt att gå till skolan när det är en skoldag!- Dricker inte
Jag har aldrig ljugit och sagt att jag inte ljugit när jag ljugit! - Dricker
Jag har aldrig sagt till en kille att han är söt/snygg bara för att va snäll och slippa hans tjat!- Dricker
Jag har aldrig gett ut ett fejkat mobil nr!- Dricker inte
Jag har aldrig lekt jag har aldrig leken för att mitt 5 bitars puzzel var för svårt!- Dricker inte
Jag har aldrig cyklat..spottat så det har kommit på mig själv/någon annan- Dricker inte
Jag har aldrig ätit en glass så den har gått av så jag fått äta en del av glassen som en fågelunge med huvudet rakt upp med munnen öppen full av glass!- Dricker
Jag har aldrig gjort ett fejk konto/mail för att skriva elaka saker till någon annan!- Dricker inte
Jag har aldrig vågat säga att fortfarande tycker Aron carter ( Nick i backstreet boys lille bror ) är den snyggaste killen som finns!- Dricker inte har ingen aning om vem de e!
Jag har aldrig pussat tvn/skärmen för en kille jag tycker om / tycker är snygg är på den!- Dricker
Jag har aldrig ätit frukost efter kl 15.00- Dricker
Jag har aldrig suttit och chattat med någon och insett att kl snart är 07 på morgonen..!- Dricker inte
Jag har aldrig hoppat från 10ans i ett badhus!- Dricker inte
Jag har aldrig gått fram till någon och sagt "Du...Du är fan det snyggste jag sett"- Dricker inte

Jag har aldrig sugit av någon 2014?- Dricker

Jag har aldrig gått en omväg på stan för att inte stöta på någon jag inte vill träffa- Dricker inte
Jag har aldrig haft samma kläder 2 dagar i rad och hoppas ingen ska märka- Dricker inte

Jag har aldrig funderat på att ha analsex!- Dricker inte
Jag har aldrig sugit någon på en toalett!- Dricker inte
Jag har aldrig varit väldigt olyckligt kär!- Dricker

Jag har aldrig skickat nakenbilder på mig själv- Dricker

Jag har aldrig fiskat, fått napp och slängt tillbaka fisken för jag tyckt synd om den- Dricker
Jag har aldrig varit rädd för mitt liv- Dricker
Jag har aldrig gråtit till Bambi- Dricker
Jag har aldrig ätit något så äckligt att jag spytt- Dricker inte
Jag har aldrig låtit en kille komma på mitt ansikte- Dricker

Jag har aldrig haft trekant- Dricker inte

Jag har aldrig känt mig jääävligt snygg- Dricker inte
Jag har aldrig lekt med elden- ???
Jag har aldrig sprungit tills jag känt blodsmak i munnen- Dricker
Jag har aldrig haft utmanande kläder och hoppats att läraren ger mig lite högre betyg- Dricker inte

Jag har aldrig spelat in när jag gjort något i sexväg med någon annan- Dricker inte

Jag har aldrig ramlat i vattnet med kläderna på- Dricker
Jag har aldrig svimmat- Dricker
Jag har aldrig somnat under en lektion- Dricker inte
Jag har aldrig onanerat analt, själv eller att någon annan gör det- Dricker inte
Jag har aldrig varit helrakad därnere- Dricker

Jag har aldrig gråtit mig till sömns- Dricker 

Jag har aldrig haft kjol, men inga trosor- Dricker

Jag har aldrig spelat intresserad även om jag inte varit det- Dricker 

Jag har aldrig deepthroatat- Dricker 

Jag har aldrig skrattat vid helt fel tillfälle- Dricker 

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards