sagaannelie

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Saga Lindqvist - 11 februari 2014 20:14

Barnen här har ofta inget att göra och roar sig bäst de kan. Idag har de åkt på flaket på en bil vilket var dagens och förmodligen veckans höjdpunkt! De har en gunhställningen utan gungor. Men de gungar i kedjorna... Sedan hittade dem även en död råtta som de bar runt på. De kastade. Även runt en stor grön spindel på varandra...

Av Saga Lindqvist - 11 februari 2014 09:02

Vi bor faktiskt väldigt väldigt bra! De har byggt om hur.mycket som helst bara för att vi ska bo här. Känns lite hemskt att de skämmer bort oss så när vi kommit hit för att hjälpa dem. Men jag är EXTREMT lycklig över att det är en riktig toalett! Jag och Emma sover ihop i dubbelsängen så det är vårt rum! Det andra rummet är ett gemensamt rum där vi har alla saker till barnen. Anna och Anja delar på ett likadant rum som jag och Emma.

[Bild]

[Bild]

Av Saga Lindqvist - 11 februari 2014 08:23

Iidag är jag i hus 5! Vi är placerade i varsit "block" och då ska jag vara i hus 4,5 och 6 olika dagar. Så idag är jag i hus 5! Har hjälpt till å skära grönsaker och plockat bort grejer ur riset. Inga skärbrädor här inte! Här skär man rätt i handen. Hittade en del små larver i riset också, kändes mysigt ;) Har även varit på apoteket och köpt hostmedicin åt Anna för hon är sjuk!

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards