sagaannelie

Alla inlägg under januari 2015

Av Saga Lindqvist - 27 januari 2015 08:54

Är otroligt trött idag!! Kände inte alls för att gå upp ur den varma och gosiga sängen... Men var tvungen. Jag var lite sent ute med att beställa böcker till den kurs som precis har börjat och på fredag är det seminarium. Detta innebär att allt som skulle gjorts på 1,5 vecka ska jag nu görs på 2,5 dagar.... Är just nu påväg från hisingen till hindås för att hämta dessa satans böcker....

Av Saga Lindqvist - 26 januari 2015 22:00

Kom på den briljanta idén att byta underkläder med pojkvännen tills vi är hemma. Hahaha va tycker ni? Är han sexig? ;)

Av Saga Lindqvist - 25 januari 2015 17:50

Har i tre dagar försökt att se på på andra sidan häcken men har somnat varje dag... Så nu börjar jag lite tidigare å hoppas att jag orkar haha ;)

Av Saga Lindqvist - 24 januari 2015 20:10

Middag hos Evelina och Jimmy även denna helg! Så mysigt. Kyckling och kamben! Nu sitter vi å spelar CoD hehe...

Av Saga Lindqvist - 23 januari 2015 20:54

Är och tränar med Tobias. Jag hatar verkligen att träna haha! Blir så otroligt uttråkad.. Jag har precis tränat klart så nu väntar jag bara på att Tobias ska bli klar så ska vi gå å dusha och basta. Och sen ska vi åka å köpa min efterlängtade glass :D har längtat efter den sen förra helgen :D nu åt jag ju visserligen glass igår vilket jag egentligen inte får... Men det var ju ett undantag iom att vi var på restaurang ;)

Av Saga Lindqvist - 23 januari 2015 13:50

Favorit programmet på tv! Ligger och ser på real housewives of new York. Måste säga att jag tycker att dem som är med i det är helt sjukt jobbiga haha. Älskar real housewives men just dem från new York är mycket märkliga... Senare är det dem från beverly hills, dem gillar jag :D

Av Saga Lindqvist - 23 januari 2015 08:33

Åt middag på en supermysig restaurang igår för att fira Tobias! (kass som jag är så glömde jag självklart att ta kort på maten innan jag förstörde den hehe) men det var iallafall väldigt gott :D Kom ihåg att ta kort på efterrätten iallafall. Banana split, my favourite ;)

Av Saga Lindqvist - 23 januari 2015 08:29

Försökte blogga igårkväll men Nejnej! Mitt internet ville inte det så kunde inte komma in på bloggplatsen... Men nu fungerar det iallafall :)

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards