sagaannelie

Alla inlägg under januari 2015

Av Saga Lindqvist - 10 januari 2015 14:04

Sitter å pluggar på en lördag... Känns sådär haha! Men måste man så måste man ;)

Av Saga Lindqvist - 9 januari 2015 22:21

Jag hatar egentligen äppelpaj. Men Jah älskar vaniljsås, detta är resultatet!

Av Saga Lindqvist - 9 januari 2015 14:43

Satte på mig en "myströja" som jag inte haft på flera år! Har tydligen blivit lite för liten!

Av Saga Lindqvist - 9 januari 2015 13:09

Har kommit på den briljanta idén att försöka äta liiiite mer hälsosamt. Men fy va maten inte ser lockande ut haha! Spenaten är god men det är inte gröten ;) men jag kanske vänjer mig. Någon som har nåt tips på vad jag kan äta till frukost annars? (forutom typ grovt bröd)

Av Saga Lindqvist - 8 januari 2015 19:20

Aloevera drickor är definitivt en ny favorit. Tyckte det var jätte äckligt första gången jag smakade, jag gillade inte alls känslan av fruktköttet. Men nu älskar jag det!!

Av Saga Lindqvist - 8 januari 2015 13:54

Sitter med en stooor kopp te och försöker plugga! Är alltid så förvirrad när jag ska plugga inför en tenta haha, vet aldrig riktigt hur eller vad jag ska plugga på...
Fick den fina koppen av Nora i julklapp!

Av Saga Lindqvist - 8 januari 2015 12:21

Håller på att testa ett kosttillskott som heter More Woman. Det stog att dem är för om man har överskott av hormoner och att dem ska ha motsatt effekt. Jag har ju överskott iom att jag äter p-piller och jag har sån jävla pms haha så jag tänkte att jag kanske blir lite gladare och mer stabil i mitt humör ;) men får väl se hur det går. Jag är lite skeptisk till kosttillskott annars!

Av Saga Lindqvist - 8 januari 2015 11:23

Idag är det tvättning och tentaplugg som står på schemat! Har inte hunnit bli så stressad inför tentan ännu vilket jag annars alltid blir. Tror aldrig att jag kommer klara tentorna men hittills har jag klarat alla de som vi fått resultaten på. Tentan är på tisdag så har ju en del att göra tills dess om man säger så ;)

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards