sagaannelie

Alla inlägg under februari 2012

Av Saga Lindqvist - 21 februari 2012 18:45

   

Av Saga Lindqvist - 21 februari 2012 12:00

Gjort tidningsnaglar tills idag! tjusiga va? ;) ska sova hos mina kusiner idag så som vanligt när jag är där brukar det bli lite snålt med inlägg... har varit ganska snål med inlägg överhuvudtaget det sista? eller vad tycker ni? (detta är ett tidsinställt inlägg) kanske borde göra fler tidsinställda så det blir lite fler?


 

Av Saga Lindqvist - 20 februari 2012 20:55

 

Av Saga Lindqvist - 20 februari 2012 18:27

Efter skolan åkte jag och pappa in med symaskinen... dom tog den och skulle antagligen skicka in den på lagning...

redsakpgymnastik på idrotten idag, vanligt vis kul, men jag hade gjort alla övningar jag kunde så hade inget kvar... Dock försökte jag mig på en grenkullebytta BAKÅT. ingen bra idé med mina korta shorts.... särskilt inte när jag fastnade upp och ner med benen isär.... lyckat... men det var nog ingen som såg! :P


 

Av Saga Lindqvist - 19 februari 2012 18:19

Har tränat på att spela the scientist nu. den är sååå mycket svårare än vad jag trodde!!!Har kramp i fingrarna :( jaja... den lär bli ännu svårare att sjunga , haha ;)

Köpt vindruvor och redbull, perfekt slut på sportlovet! :D även köp avocado som jag tänkte äta till frukost imon! om jag orkar... brukar inte vilja ha frukost innan skolan....


   

...

Av Saga Lindqvist - 19 februari 2012 13:23

ligger och kollar på gossip girl, surprise! ;) hahah jag är lite beroende.... har gjort ännu några meningslösa försök till att fixa symaskinen men det går inte bra alls... men men... ska försöka lära mig att spela the scientist på piano sen, ni kanske vill ha en cover? haha...

Av Saga Lindqvist - 18 februari 2012 22:30

satans symaskin. hann inte jätte långt med tröjan... kan ju inte direkt ha på mig dethär ;) ska antagligen åka in med symaskinen till där vi köpte den och byta ut den så jag får en som funkar! :D Och jag vet.... tyget är inte jätte snyggt. men det kanske blir rätt gulligt ändå om jag lyckas! :)


 

Av Saga Lindqvist - 18 februari 2012 18:35

symaskinen bara glömde hur den ska sy! :( Tråden fastnar inte i tyget! :( Blir så sur. antagligen var det väl jag som gjorde något men jag vet inte hur jag ska lösa det igen! :( någon som vet vad problemet kan vara?!

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards