sagaannelie

Alla inlägg under september 2012

Av Saga Lindqvist - 3 september 2012 12:49

Tagit kapillära blodprov i skolan. Först en gång, sen glömde jag av att det gjorde ont å gjorde det två gånger till....

Av Saga Lindqvist - 2 september 2012 17:54

Hej å förlåt att jag bloggat så dåligt igår/idag. Men jobbade igår och efter det var jag med en kompis fram tills tidigare idag. Och sen har jag helt enkelt inte orkat. Men eftersom jag inte har något särskilt att blogga om så tänkte jag att jag kunde använda ett råd jag fick från en av er läsare, nämligen att skriva vilka bloggar jag läser osv.


   Framförallt läser jag Kissies blogg. Vilket jag gjort väldigt länge nu. Och av de stora bloggarna är detta nog den enda som jag tycker om att läsa bara för att jag gillar hennes sätt, stil och blogg. Och detta är ju också den blogg jag följt längst. Så Go kissie. My favorite blog!!!

   Sen kollar jag Jockibois blogg men det är för att han är så sjukt retarded och vidrig. Vilket kan vara ganska underhållande på något knasigt vis...


  Och sen läser jag ju Hannas blogg också. Men jag fullkomligt HATAR henne. Så det är väl därför jag läser den... Det är väl lite typiskt tjejer tror jag...


Tittar även ibland in på Tyras, Kenzas och Egoinas blogg men jag tycker att dessa är långtråkiga och följer dom inte på samma sätt som de andra. 


Och sen följer jag ju såklart min kompis Evelinas blogg,

Och även min sysslings blogg vilken är mycket bra. Den handlar om henne och hennes lilla dotter. Den är Awsome!

Presentation

Kontakt

sagaannelie@hotmail.com

Fråga mig

142 besvarade frågor

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Omröstning

Kan du spela upp mina videos?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards